88 П 22 Пащенко, О. Тактильні та предметні асоціації [Текст] / О. Пащенко> // Дошкільне виховання. - 2009. - N 1. - С. 24-25 Анотація: прийоми ейдетики Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
74 В 67 Волканова, В. Предметні тижні [Текст] / В. Волканова> // Директор школи (Шкільний світ). - 2008. - N 46. - С. 12-20. Кл.слова (ненормовані): ІБВ Анотація: Предметні тижні як форма позакласної роботи із предмета. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Татарчук, Л. Лінгвістичне забезпечення формування єдиного інформаційного простору в мережі сільськогосподарських бібліотек [Текст] / Л. Татарчук> // Бібліотечний вісник. - 2011. - №3. - С. 3-8 Рубрики: Бібліотечна справа--Автоматизація бібліотек--Україна Кл.слова (ненормовані): Електронний каталог -- Інформатизація -- Лінгвістичне забезпечення -- Інформаційно-пошукові системи -- Інформаційно-пошукові мови -- Предметні рубрики -- Тезаурус -- Лексичні одиниці Анотація: У статті розглядаються основні принципи використання лінгвістичного забезпечення при опрацюванні документів у Державній науковій сільськогосподарській бібліотеці НАН України. Велику увагу приділено інформаційно-пошуковим мовам, які використовуються для розкриття змісту докуметнів. Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1) |
Перехейда, О. Із досвіду роботи [Текст] / О. Перехейда> // Директор школи (Шкільний світ). - 2009. - № 9/10. - С. 16-21 Рубрики: Освіта Методична робота Майстерність Україна Кл.слова (ненормовані): експерементальна діяльність -- дослідницька робота -- предметні декади Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Логинов, Б. Сводному каталогу - 10 лет [Текст] : [нац. информ.-бмбл. центр ЛИБНЕТ] / Б. Логинов, И. Мустафина > // Библиотека. - 2011. - № 6. - С. 12-17 Рубрики: Бібліотекознавство--Каталогізація Кл.слова (ненормовані): зведений каталог -- бібліографічні записи -- предметні рубрики Дод.точки доступу: Мустафина , И. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Величко, Людмила. Предметні компетенції з хімії: перше наближення [Текст] / Людмила Величко> // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 4. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методи навчання--Компетентнісний підхід Анотація: В статті йдеться про відбір предметного змісту освіти на компетентнісній основі та його відображення в новій редакції державного освітнього стандарту, навчальних програмах, підручниках, методичній літературі. Передусім проаналізовано стан і ступень відбиття компетентнісного підходу в нормативних документах і досвід його впровадження. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ярошенко, Т. О. Предметний доступ до бібліотечної колекції: дослідження нашої землячки за океаном / Т. О. Ярошенко> // Бібліотечна планета. - 2011. - № 2. - С. 35-36 Рец. на кн. : Заваліна, Оксана Львівна. Рівні предметного доступу до колекцій: використання та застосування метаданих : дис. … д-ра філософії / О. Л. Заваліна. - Урбана. – [Іллінойс, США], 2010. – 193 с. – Бібліогр.: с. 153–163. – Англ. Рубрики: Предметні каталоги--США Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Снєгірьова, Валентина. Типи навчальних статей та особливості їх презентації у компетентнісно орієнтованих підручниках з інтегрованого курсу літератури для 5-6 класів [Текст] / Валентина Снєгірьова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 16-18 Рубрики: Підручники--Література--Інтегрований курс Кл.слова (ненормовані): навчальний текст -- художій твір -- сприйняття -- розуміння -- читацька компетентність -- предметні компетенції -- рубрика Анотація: У статті розкрито особливості презентації навчального матеріалу в компетентністно орієнтованих підручниках з інтегрованого курсу літератури для 5-6 класів, акцентовано увагу на типах навчальних статей, їхньому змісту та структурі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Андрієнко, Т. Циклограма діяльності заступника директора [Текст] / Т. Андрієнко> // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 34 9грудень). - С. 6-8 Рубрики: Управління--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): тарифікація -- календарно-тематичне планування -- предметні декади Анотація: Автор подає зразок циклограми діяльності заступника з НВР на рік: вона допоможе організувати й спланувати роботу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Василенко, Н. Сучасні тенденції розвитку професійної соціокомунікативної компетентності керівників профільних ЗНЗ [Текст] / Надія Василенко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 6. - С. 46-51 : табл. - Бібліогр.: с. 51 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Профільні--Управління Кл.слова (ненормовані): профільно-компетентнісна школа -- предметні -- галузеві -- ПЗНЗ -- особистісні -- управлінські уміння -- соціальні -- метапредметні Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку професійної соціокомунікативної компетентності керівника профільного загальноосвітного навчального закладу, яка сприяє формуванню нового типу керівника шляхом підвищення його в ОІППО. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вакуленко, Т. С. Світовий досвід використання тестів здатностей при вступі до ВНЗ [Текст] / Т. С. Вакуленко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 12. - С. 35-37 Рубрики: Вища школа--Вступ--Тести здатностей Кл.слова (ненормовані): предметні тести -- НТС -- світові аналоги Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Яковлев, С. Сутність касаційного провадження та предметні повноваження суду касаційної інстанції [Текст] / С. Яковлев> // Вісник Академії правових наук України. - 2012. - № 2. - С. 141-150. - Бiблiогр. в пiдрядк. прим. Рубрики: Судочинство в Україні--Касаційне Кл.слова (ненормовані): перегляд судових рішень -- касація |
Бузницька, Ольга Предметні тижні в школі [Текст] / Ольга Бузницька> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 10. - С. 14-49 Рубрики: Предметні тижні--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- розробки уроків -- позакласна робота Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бузницька, Ольга Предметні тижні в школі [Текст] / Ольга Бузницька> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 11. - С. 34-50 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Предметні тижні Кл.слова (ненормовані): опрні знання -- проведення -- захід Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Литвинова, Світлана Григорівна. Віртуальні предметні спільноти як засіб управління нормативно-методичним забезпеченням діяльності вчителя ЗНЗ / С. Г. Литвинова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2012. - № 7. - С. 7-9. - Бібліогр. в кінці ст. (8 назв) Рубрики: Інформаційні технології Школознавство--Інформатизація Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комп'ютерні технології -- віртуальна спільнота Анотація: В статті розкрито поняття "віртуальна предметна спільнота", структуровано та розкрито компоненти, які входять в структуру. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Орлова, О. Державний стандарт середньої освіти / О. Орлова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 11. - С. 8-10 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Методичний матеріал Кл.слова (ненормовані): предметні компетентності -- громадянська компетентність -- соціальна компетентність -- предметна мистецька компетентність -- проектно-технологічна компетентність -- мовний компонент -- літературний компонент Анотація: Ознайомлено з новим Державним стандартом середньої освіти, детально охарактеризовано освітню галузь "Мови та літератури". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Комарова, Олена. Формування міжпредметних умінь формалізації та ідеалізації на урокаї біології в 11 класі [Текст] / Олена Комарова> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 4-13. - Поч. в №1. -С.16-20. Рубрики: Біологія--Методика викладання--Генетика Кл.слова (ненормовані): Формалізація, ідеалізація, види знань, закон Харді - Вайнберга, методологічні та предметні знання Анотація: Розглядається методика вивчення закону рівноваги генних концентрацій (закон Харді-Вайнберга). Стверджується, що розвиток в учня основних видів знань, зокрема таких як факт, гіпотеза, теорія, закон. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Комарова, Олена. Формування умінь формалізації та ідеалізації на уроках біології в 11 класі [Текст] / Олена Комарова> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 4-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Біологія--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): формалізація, ідеалізація, види знань, закон Харді - Вайнберга, методологічні та предметні знання Анотація: Розглядається методика закону рівноваги генних концентрацій (закон Харді - Вайнберга). Стверджується, що розвиток в учнів використовувати формалізацію та ідеалізацію як методи пізнання в шкільному курсі біології тісно пов'язаний з проблемою формування основних видів знань, зокрема таких як факт, гіпотеза, теорія, закон. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Бухарева, Елена. День открытых в мир литературы дверей [Текст] / Елена Бухарева> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 6. - С. 36-37 Рубрики: Предметні тижні в школі--Тиждень світової літератури і російської мови Анотація: У статті висвітлено проведення тижня світової літератури і російської мови в Слав'янській гімназії м. Києва. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чеховська, Л. Й. Компетентнісно спрямований підхід у вивченні літератури як умова подолання відчуженості у навчанні [Текст] / Л. Й. Чеховська> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 5. - С. 21-25 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогічні технології--Українська література Компетентнісний підхід--Українська література Кл.слова (ненормовані): Загальнонавчальні предметні компетенції -- Компетентнісний підхід -- Метод наочності -- Дискурсивний метод -- Проектне навчання Анотація: У статті порушується проблема пошуку шляхів подолання відчуженості учнів у навчанні. Мотивованість, зацікавленість українською літературою автор ставить у пряму залежність від системи методичних прийомів, в основі яких - тренування суб'єктності учнів, залучення до навчання за допомогою проектної методики, яка є практичним втіленням особистісно орінтованого навчання. Теоретичні пошуки методів, технік пробудження в учнів особистісного значення отриманих знань, бажання стати успішною, самоактуалізованою особистістю базуються на основі експериментального навчання і підтверджені реальними результатами багаторічної педагогічної діяльності автора. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |