Строгонова, Т. В. Оптимізація економічного забезпечення системи дистанційної освіти [Текст] / Строгонова Т. В.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 4. - С. 68-73 : табл. - Бібліогр.: с. 73 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Дистанційна освіта Кл.слова (ненормовані): управління розвитком -- програмно-цільовий підхід -- економічне забезпечення розвитку освіти -- прийняття рішення -- оптимізація розподілу ресурсів Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пефтієва, Ю. Є. Методика адаптаційного макроекономічного планування та прогнозування в галузі охорони здоров'я: концептуальні положення [Текст] / Ю. Є. Пефтієва> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : . - 2016. - № 6. - С. 23-28 : рис. - Бібліогр.: с. 27 . - ISSN 1814-1161
Кл.слова (ненормовані): стратегічний менеджмент -- фактор часу -- прийняття рішення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Маковій, В. В. Побудова механізму інформаційного менеджменту на телекомунікаційних підприємствах [Текст] / В. В. Маковій> // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2017. - № 1. - С. 101-106. - Бібліогр.: с. 106 . - ISSN 2415-8089
Кл.слова (ненормовані): інформаційні ресурси -- прийняття рішення -- інформаційні канали -- комунікаційна техніка Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Вовнюк, віктор. Зайвий фільтр. Чому можна безболісно відмовитися від порушення дисциплінарної справи прпоти адвоката [Текст] / Віктор Вовнюк> // Закон i бiзнес. - 2019. - № 2. - С. 12 Рубрики: Адвокати--Адвокатська діяльність--Дисциплінарна відповідальність--Україна Кл.слова (ненормовані): докази -- оскарження -- прийняття рішення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Панасюк, Андрій. Лабіринтами фізики. Дидактична гра для учнів 7 - 8-х класів [Текст] / Андрій Панасюк> // Фізика (Шкільний світ). - 2019. - № 5. - С. 49-51. - Бібліогр.: с. 49. - Дод. Рубрики: Фізика--Дидиктичні ігри--7-8 класи Кл.слова (ненормовані): дидактичні задачі -- прийняття рішення -- активізація мислення Анотація: Ігрові методи є дуже ефективними й характеризуються активізацією мислення й поведінки учнів. Автор статті вважає, що оволодіти необхідними знаннями, уміннями й навичками учень зможе лише тоді, коли сам достатньо икористовуватиме теоретичні знання під час розв'язання конкретних практичних задач. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |