Пунько, Б. М.
    Емпіричні дослідження причинно-наслідкових зв'язків на глобальному рівні економіки [Текст] / Б. М. Пунько // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 1/2. - С. 5-8 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 8 . - ISSN 1728-6220
Рубрики: Економіка--Світове господарство
Кл.слова (ненормовані):
причинно-наслідкові зв'язки -- категорійні поняття -- Світова організація торгівлі -- глобальний рівень економіки

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Мироненко, В. К.
    Фактори впливу на транзит вантажів залізницями України [Текст] / В. К. Мироненко, Г. С. Висоцька, О. Г. Родкевич // Залізничний транспорт України. - 2012. - № 6. - С. 17-20. - Библиогр.: с. 20 (4 назв.)
ББК 39.2
Рубрики: Залізниці--Україна
   Транзит вантажів

   Транзитні перевезення

Кл.слова (ненормовані):
причинно-наслідкові зв'язки -- товарні ринки -- вантажообіг портів -- обсяги переробки -- математичні моделі
Анотація: Подано аналіз факторів впливу на динаміку та прогноз транзитних перевезень вантажів залізницями України. Виявлено причинно-наслідкові зв'язки між обсягами транзитних перевезень залізницями України та розподілом (частками) обсягів переробки Чорноморських портів Російської Федерації, України та Румунії, ємність товарних ринків Західної Європи та інших країн. Запропоновані математичні моделі для прогнозу транзитних перевезень вантажів залізницями України.


Дод.точки доступу:
Висоцька, Г. С.; Родкевич, О. Г.




    Фідря , Н. М.
    Навчання учнів процедур "Порівняння" та "Пояснення" як ключовий елемент переходу до суб'єкт-cуб'єктної моделі побудови навчально-виховного процесу географії [Текст] / Н. М. Фідря // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 11. - С. 24-33. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.262.89
Рубрики: Географія--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкт-суб'єктні відносини -- процедура порівняння -- повне порівняння -- просте порівняння -- процедура пояснення -- причинно-наслідкові зв'язки -- метод аналогій -- протиставлення-зіставлення
Анотація: У статті розглядається актуальна для сучасної методики географії проблема перетворення учня на суб'єкт навчання з метою запровадження в школі суб'єкт-суб'єктної моделі. За відправну тезу взято твердження, що суб'єктом учень стає у тому випадку, коли метою роботи на уроці є не зміст навчального предмета, а його власні пізнавальні дії зі змістом. Розглядається смитслове значення і види процедур "порівняння" та "пояснення", їхні характеристики.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН