Ангелова, Сусанна. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство [Текст] / Сусанна Ангелова, Олена Давліканова> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 26-31. - Бібліогр.: с. 31 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Реклама--Сексизм в рекламі--Дослідження Кл.слова (ненормовані): проактивізм -- громадська думка -- гендерні ролі -- споживчий маркетинг Анотація: Дана стаття - це історія про сексуальність, маркетинг, прогрес суспільства та людяність. В світі, що перенасичений товарами, бренди процвітають завдяки своїм історіям та міфам, що викликають емоції. Дод.точки доступу: Давліканова, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |