Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Дорошенко, Т. В. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації [Текст] / Т. В. Дорошенко> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 136-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Методика навчання і виховання--Майбутні вчителі музики Кл.слова (ненормовані): учитель музичного мистецтва -- практична підготовка -- професійна самореалізація -- організаційно-методичні умови -- творчість -- саморегуляція -- самопрезентація -- мотивація -- самостійність -- самоствердження Анотація: У статті розкрито зміст поняття "адаптація", його сутність, особливості професійної адаптації майбутнього вчителя музичного мистецтва; предоставлено авторське визначення терміну "професійна адаптація майбутнього вчителя музичного мистецтва", обгрунтовано принцип адаптації у формуванні самореалізації; визначено організаційно-методичні умови реалізації принципу адаптації. Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Прокопова, Олена. Система професійного самовдосконалення вчителів щодо роботи з обдарованими учнями [Текст] : дослідження / Олена Прокопова, Олена Кириченко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 7/8. - С. 47-100 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Структурні компоненти управлінської діяльності для професійного самовдосконалення ; Модель управління процесом професійного самовдосконалення вчителя щодо роботи з обдарованими дітьми ; Критерії ефективності педагогічного самовдосконалення ; Методи соціально-психологічного тренінгу вчителів щодо роботи з обдарованими дітьми ; Джерела поповнення загальнопедагогічних і спеціальних знань ; Зміст програми тренінгу з особистісногозростання педагогів
Харків, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): професійне самовиховання -- професійна самоосвіта -- педагогічна майстерність -- самопізнання -- діагностика самоосвіти -- самооцінка -- неперервна професійна освіта -- професійна самореалізація -- професіоналізм вчителя -- самовдосконалення -- досвід роботи Анотація: Під час проведення дослідження у Харківському ліцеї № 149 розроблено і теоретично обгрунтовано системну модель організації професійного самовдосконалення вчителя для роботи з обдарованими дітьми. Дод.точки доступу: Кириченко, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ревко, Альона. Стратеги розвитку освітньої компоненти соціальної інфрастуктури регіону в контексті євроінтеграційних процесів [Текст] / Альона Ревко> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 240-247 : рис. - Бібліогр.: с. 246-247
Кл.слова (ненормовані): соціальне підприємництво -- професійна самореалізація -- с оціальна інтеграція Анотація: У статті розглянуто успішний європейський досвід розвитку освітньо-професійного консультування молоді. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |