Єфімова, В. В. Проєктна діяльність на уроках зарубіжної літератури [Текст] / В. В. Єфімова> // Зарубіжна література в школі. - 2019. - № 15/16. - С. 12-16. - Бібліогр.: с. 16 Рубрики: Всесвітня література--Проєктна діяльність--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): проєктна діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лукьяненко, Дарія. "Крадійка книжок" Маркуса Зузака: методичні аспекти вивчення [Текст] / Дарія Лукьяненко> // Всесвітня література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 6-9 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Австралійська література--Проза--Критика, 21 ст. Письменники австралійські, 20-21 ст. Кл.слова (ненормовані): Зузак М. -- творчість письменника -- проєктна діяльність Дод.точки доступу: Зузак, Маркус (австралійський письменник ; 1975) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Безвін, Юлія Геннадіївна. Особливості формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту [Текст] / Ю. Г. Безвін, Г. І. Подосиннікова> // Іноземні мови. - 2019. - № 4. - С. 24-37 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): соціокультурна компетентність -- проєктна діяльність -- система вправ Анотація: У статті розкрито особливості організації навчального процесу для формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту. Охарактеризовано структуру та зміст системи вправ, на якій грунтується розроблена модель навчання. Структура системи вправ для формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту забезпечує організацію роботи студентів за етапами, які відображають логіку проєкту цього типу, та передбачає проведення інформаційного дослідження соціокультурного явища на трьох етапах проєкту: 1) підготовчий; 2) виконавчий; 3) завершальний. У межах етапів виокремлено стадії проєктної діяльності, на яких з опорою на критичне мислення розв'язуються ті чи ті дослідницькі завдання проєкту та превалюють певні види мовленнєвої діяльності. При цьому, виходячи зі специфіки інформаційно-дослідницького проєкту, базовою визначена мовленнева діяльність читання, зокрема критичне читання. Засобом реалізації розробленої моделі навчання є спеціально дібраний лінгвосоціокультурний матеріал, представлений текстами статей-новин електронних англомовних газетних та журнальних видань Великобританії та США. Надано рекомендації щодо практичної імплементіції моделі формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту на заняттях з дисципліни "Практика англійського усного та писемного мовлення". При цьому враховано, по-перше, вимоги програми щодо рівня сформованості соціокультурної компетентності майбутніх викладачів англійської мови, тематики навчання, обсягу та розподілу часу на аудиторну і самостійну позааудиторну роботу та, по-друге, особливості організації навчального процесу під час реалізації проєктної діяльності, зокрема зміст етапів і стадій, які становлять структуру інформаційно-дослідницього проєкту. Запропоновано приблизний розподіл часу на аудиторну та позааудиторну роботу студентів, докладно охарактеризовано поетапну реалізацію авторської моделі навчання. Надано приклади завдань та навчальних матеріалів англійською мовою. Дод.точки доступу: Подосиннікова, Ганна Ігорівна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Москічова, Ірина. Технологія проєктного навчання [Текст] : одна з модифікацій продуктивного навчання / Ірина Москічова> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2020. - № 9/10. - С. 84-100 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Українська мова--Методика викладання--Методичний матеріал Морфологія українська--Методика викладання Педтехнології--Проектна технологія Українська мова--Морфологія--Прислівник--Методика Кл.слова (ненормовані): проєктна технологія -- проєктна діяльність -- інноваційні технології навчання -- прислівник -- розробки уроків |
Бурячок, Ганна. Село моє, для мене ти єдине [Текст] / Галина Бурячок> // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 45-46 Рубрики: Педагогіка--Метод проєктів Кл.слова (ненормовані): національне виховання -- національна свідомість -- проєктна діяльність -- любов до Батьківщини -- початкова школа -- 4 клас Анотація: У статті представлено проєкт національно-патріотичного спрямування за темою "Село моє, для мене ти єдине" для учнів 4 класу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чудакова, Оксана. Повернений ліс [Текст] / Оксана Чудакова> // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 46-48. Рубрики: Природознавство--Метод проєктів Кл.слова (ненормовані): проєктна діяльність -- екологічне виховання -- виготовлення паперу -- переробка паперу -- початкова школа Анотація: У статті предсталено проєкт екологічного спрямування для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кісельова, Олена. Бібліотеки Кіровоградщини: воєнний вимір [Текст] / Олена Кісельова> // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. - 2024. - № 1. - С. 9-11 Рубрики: Бібліотеки України--Інновації Бібліотечне обслуговування Збройні конфлікти--Росія--Україна, 21 ст. Кіровоградська область (Україна) Кл.слова (ненормовані): бібліотеки і війна -- організація роботи бібліотек -- проєктна діяльність -- волонтерська діяльність бібліотек -- російсько-українська війна Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |