Будівничі нової української школи: автори-герої 8-ї сторінки проекту "Педагоги новатори в Україні" [Текст] : реферат. огляд інновац. досвіду / уклад.: Ольга Виговська, Тетяна Годецька, Олексій Виговський // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 6. - С. 17-47. - Зміст: Школа "Культури життєвого самовизначення" / Маріанна Босенко. Школа "Емоційного інтелекту" / Олександр Остапчук. Акмеологічна школа: авторська система / Ганна Сазоненко.
Рубрики: Педагоги-новатори--Всеукраїнський проект--Інновації--Досвід--Україна
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний навчальний заклад -- психологічний комфорт -- індивідуальний підхід -- науково-дослідницька робота -- соціальна позиція учнів -- самореалізація учнів -- акмеологічна школа -- школа культури життєвого самовизначення -- школа емоційного інтелекту
Анотація: Реферативний огляд презентує інноваційний досвід директорів гімназії та ліцеїв, які у 2012 році стали авторами-героями 8-ї сторінки Всеукраїнського проекту НАПН і журналу "Педагоги-новатори в Україні". У статті представлено три авторські школи: акмеологічна школа, школа культури життєвого самовизначення, школа емоційного інтелекту.


Дод.точки доступу:
Виговська, Ольга \уклад.\; Годецька, Тетяна \уклад.\; Виговський, Олексій \уклад.\; Босенко, Маріанна Іванівна \про неї\; Остапчук, Олександр Миколайович \про нього\; Сазоненко, Ганна Стефанівна \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кузьміна, Людмила
    Інтеграція навчального процесу: сучасна освітня технологія в моделі [Текст] / Людмила Кузьміна, Ольга Череднікова // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2013. - № 14. - С. 15-19. - Бібліогр.: с. 19
ББК 74.202.5
Рубрики: Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
розвиток дитини -- урок в початкових класах -- психологічний комфорт


Дод.точки доступу:
Череднікова, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кондратюк, Ірина.
    Емоції. Вміння їх контролювати [Текст] : година спілкування з елементами тренінгу / І. Кондратюк // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 8. - С. 14-17. - Бібліогр.: с. 17.
Рубрики: Емоції--Психотренінг
Кл.слова (ненормовані):
настрій -- психологічний комфорт -- самовдосконалення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шкодіна, Ольга.
    Розкіш спілкування [Текст] : заняття з елементами тренінгу для батьків / О. Шкодіна // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 8. - С. 36-39. - Бібліогр.: с. 39.
Рубрики: Батьки--Діти--Спілкування--Психотренінг
Кл.слова (ненормовані):
батьківська взаємодія -- психологічний комфорт -- ефективна комунікація -- позитивне мислення -- партнерське спілкування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Волошина, Марія.
    Арт- терапія у роботі зі студентами в період адаптації до навчання [Текст] / М. Волошина // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 13/14. - С. 107-112
Рубрики: Студенти--Психологічна допомога
Кл.слова (ненормовані):
соціальні стосунки -- психологічний комфорт -- творчі здібності -- самовиховання -- спілкування -- тренінгові заняття


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Долгополова, Олена.
    Межі професійного й особистого життя [Текст] : практичні навички формування відносин / Олена Долгополова, Марія Шустова // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 19/20. - С. 66-75
УДК
Рубрики: Соціальні відносини
Кл.слова (ненормовані):
психологічний комфорт -- психологічні межі -- вніб 3


Дод.точки доступу:
Шустова, Марія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кучеренко, Лариса.
    Розвиток емоційного інтелекту для психологічного комфорту учнів у позаурочних та позашкільних заходах [Текст] / Лариса Кучеренко // Початкова школа. - 2019. - № 5. - С. 49-50.
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- психологічний комфорт -- позашкільні заходи -- емоції -- агресивна поведінка -- емоційна нестабільність -- негативні емоції -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про розвиток емоційного інтелекту в учнів молодших класів під час позашкільних заходів. Основне завдання у формуванні й розвитку емоційного інтелекту концентрується у зменшенні впливу на людину саме негативних емоцій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)