Котляр, С. Стилістика складних речень. Основні пунктограми в складному реченні [Текст] / Світлана Котляр> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 28 (липень) . - С. 14-22 Рубрики: Українська мова--Методика--Синтаксис--Просте речення Кл.слова (ненормовані): комунікативна тема -- експрес-тестування -- оцінювання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гартун, Любов. Пунктограми у простому реченні : 11 клас / Л. Гартун> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 8. - С. 46-47 Рубрики: Методика викладання--Українська мова--Урок узагальнення й систематизації знань Кл.слова (ненормовані): навчання Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Скалига, А. Узагальнення й систематизація знань про пунктограми при прямій мові та діалозі : урок української мови : 11 клас [Текст] / Антоніна Скалига> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 39-42. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Методика Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): пряма мова й діалог -- синтаксичний розбір речень -- пунктуаційні навики учнів -- картки -- робота з текстом -- мовленнєво-комунікативний матеріал Анотація: Надано конспект уроку за темою: "Пунктограми при прямій мові та діалозі. Синтаксичний розбір речень із прямою мовою". Урок має на меті узагальнити вивчене за темою, удосконалювати пунктуаційні й творчі навики учнів, розвивати вміння зіставляти мовні явища, а також засобами мовленнєво-комунікативного матеріалу виховувати в учнів почуття взаємоповаги, довіри, вміння цінувати дружбу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Григор’єва, І. Ю. Види складних речень. Основні пунктограми в складносурядному реченні [Текст] : 11 клас / І. Ю. Григор’єва, В. Ф. Колесникова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 5. - С. 6-8 Рубрики: Речення--Синтаксис український--Методика викладання Анотація: План проведення уроку з української мови в 11 класі. Мета: узагальнити й систематизувати знання про види складних речень, зокрема про складносурядне речення. Дод.точки доступу: Колесникова, В. Ф. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Рик, О. Основні пунктограми у простому і складному реченнях, у реченнях з прямою мовою та в діалозі. Пунктуаційний аналіз. Українська мова, 11 клас [Текст] : урок / Орися Рик> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 55-58. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): розділові знаки -- пунктуація -- робота з текстом -- текст Анотація: Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про систему розділових знаків української мови, їхні функції, удосконалювати пунктуаційні вміння; формувати вміння та навички ставити потрібні розділові знаки в реченнях; розвивати самостійність мислення, вміння формулювати висновки, наводити аргументи на підтвердження власних думок ; формувати навички ведення дискусії; виховувати любов до української мови, повагу до звичаїв та традицій людей різних національностей, шанобливе ставлення до обраної професії. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Яшкова, А. М. Пунктограми в безсполучниковому складному реченні [Текст] : 11 клас / А. М. Яшкова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2017. - № 22-24. - С. 82-84. Рубрики: Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова--Україна Українська мова--Загальноосвітня школа--Уроки Анотація: Мета : вивчити правила використання розділових знаків у БСР і сформувати відповідні пунктаційні навички. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хом'як, І. Компетентнісний підхід до навчання правопису української мови [Текст] / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 17-21. Рубрики: Українська мова--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): компетенція -- компетентність -- компетентнісний підхід -- орфо-й пунктограми -- правописна компетентність Анотація: У статті порушено проблему компетентнісного підходу до засвоєння українського правопису. Проаналізовано ключові поняття компетенції й компетентності, охарактеризовано їх роль у реалізації компетентнісного підходу. Дано визначення правописної компетентності, умотивовано її рівень у письмовому мовленні, зокрема інтернетному спілкуванні. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Єршова, Катерина. Дистанційне навчання. Безсполучникове складне речення. Вживання двокрапки між частинами безсполучникового складного речення [Текст] / Катерина Єршова, Людмила Литвинюк> // Українська мова і література в школах України. - 2021. - № 3 (трав.-черв.). - С. 37-38 Рубрики: Українська мова--Пунктуація Кл.слова (ненормовані): складні речення -- розділові знаки -- пунктограми -- двокрапка Дод.точки доступу: Литвинюк, Людмила Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |