Гаценко, Л. Система роботи з обдарованими школярами [Текст] / Любов Гаценко> // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 25. - С. 24-28 : ілюстр.
Кл.слова (ненормовані): всебічний розвиток -- ОБДАРОВАНІ ДІТИ -- підготовка вчителя -- прогресивні технології навчання -- система роботи Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Синагатуллин, И. М. Особенности подготовки учителя иностранного языка для сельской малокомплектной школы. [Текст] / И. М. Синагатуллин, М. Г. Назаров> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 3. - С. 55-62. - Библиогр.: с. 61 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителя -- сільська школа -- іноземна мова Дод.точки доступу: Назаров, М. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Навчально-творча діяльність молодшого школяра: проблема підготовки вчителя [Текст]> // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 1 Рубрики: Освіта--З'їзди, конференції Вища освіта--Підготовка вчителя початкових класів Кл.слова (ненормовані): науково-практична конференція -- підготовка вчителя Анотація: У статті надано матеріали науково-практичної конференції, яка відбулася в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка, за темою "Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності молодшого школяра". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ващенко, О. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти [Текст] / Олена Ващенко, Тамара Кравченко> // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 35-37. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Вища освіта--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): зарубіжний досвід -- кооперативне навчання -- оптимізація вищої освіти -- підготовка вчителя Анотація: Розглянуто сутність, цілі та завдання методу проектів та кооперативного навчання, що набули визнання в зарубіжній педагогічній думці. На прикладі конкретних наукових течій показані можливості проектної діяльності та співробітництва не лише для оптимізації навчання, а й для оволодіння студентами навичками соціальної взаємодії як передумови підготовки ефективного вчителя. Визначені та обґрунтовані перспективи подальших досліджень. Дод.точки доступу: Кравченко, Тамара Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мельничук, С. К. Д. Ушинський про педагогічну підготовку вчителя початкових класів [Текст] / Сергій Мельничук> // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 43-44. - Бібліогр.: 2 назв. Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів Педагогіка--Ушинський К. Д. (1824-1871 рр.) Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителя Анотація: У статті розкриті погляди К. Д. Ушинського на педагогічну підготовку вчителів. У своїх працях видатний педагог ставить питання про широку психолого-педагогічну та методичну підготовку вчителя молодших школярів. Акцентовано увагу на педагогічній спадщині К. Д. Ушинського, яка не втратила своєї актуальності в сучасних умовах і ефективно може використовуватися при складанні навчальних планів, програм та у всій системі навчально-виховної роботи з майбутніми вчителями. Дод.точки доступу: Ушинський, Костянтин Дмитрович (український та російський педагог ; 1824-1871) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чорний, С. Майбутньому вчителю музики сучасну вокальну освіту [Текст] / Степан Чорний> // Початкова школа. - 2013. - № 2. - С. 35-36. Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителя музики Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителя -- музичне виховання Анотація: У статті розглянуто питання професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бабенко, Вікторія. Стилістичні вправи як інструмент формування стилістичної компетентності майбутніх учителів-словесників [Текст] / Вікторія Бабенко> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 12. - С. 32-35. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів мови і літератури Кл.слова (ненормовані): стилістичні вправи -- підготовка вчителя Анотація: Наведено приклади стилістичних вправ, які доповнюють і конкретизують певну тему в стилістичному контексті й слугують додатковим джерелом інформації у процесі вивчення окремих аспектів стилістики. Такі вправи є продуктивним інструментом засвоєння, узагальнення, систематизації і закріплення знань зі стилістики української мови та формування стилістичної компетентності майбутніх учителів-словесників. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Буковська, Оксана. Роль та місце математики у STEM-навчанні [Текст] : інтегр. урок математики та біології, 9-й кл. / Оксана Буковська> // Математика в рідній школі. - 2018. - № 11. - С. 19-25 : рис. Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): міжпредметні зв'язки -- чітке визначення мети -- STEM-технології -- комп'ютерна програма DG -- прикладні задачі -- підготовка вчителя -- співробітництво -- комунікативність -- творчість -- розв'язування задач -- закон Харді-Вайнберга Анотація: Особливою формою наскрізного STEM-навчання є інтегровані уроки, які спрямовані на встановлення міжпредметних зв'язків, що сприяють формуванню в учнів цілісного , системного світогляду, актуалізації особистісного ставлення до питань, що розглядаються на уроці. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |