Савченко, О.
    Методичні рекомендації і календарно-тематичне планування уроків літературного читання у 4 класі [Текст] / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2015. - № 7/8. - С. 16-21.
ББК 74.202.11
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Навчання читання
   Українська мова--Плани і програми

Кл.слова (ненормовані):
підручник з літературного читання -- планування уроків літературного читання
Анотація: У статті наведено методичні поради та календарне планування до занять з курсу "Літературне читання" на базі використання навчально-методичного комплекту О. Я. Савченко та робочого зошита В. О. Мартиненко.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Кодлюк, Я.
    Інновації у змісті підручників для початкової школи [Текст] / Ярослава Кодлюк // Початкова школа. - 2017. - № 12. - С. 42-46.
Рубрики: Українська мова--Літературне читання--Підручники і посібники
Кл.слова (ненормовані):
підручник для початкової школи -- підручник з літературного читання -- навчальні завдання і вправи -- розвивальна спрямованість підручника -- емоційно-ціннісне ставлення
Анотація: Визначено такі інновації у змісті підручників з літературного читання (авт. О. Савченко): ці книги спрямовані на формування в учнів школи першого ступеня ключових і предметних компетентностей; вони належно репрезентують четвертий елемент змісту освіти - емоційно-ціннісне ставлення; є розвивально спрямованим.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Богданець-Білоскаленко, Наталія.
    Реалізація соціокультурного складника у змісті підручників з літературного читання для 5 класу шкіл з мовами навчання національних меншин [Текст] / Наталія Богданець-Білоскаленко // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 7-8. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Українська література--Підручники і посібники
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- соціокультурний складник -- підручник з літературного читання -- літературна освіта -- зміст освіти -- національні меншини
Анотація: Розкрито соціокультурну лінію змісту освіти та обґрунтовано необхідність її реалізації в підручниках з літературного читання для шкіл національних меншин. Особливої уваги в цьому аспекті заслуговують твори української художньої літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)