Кирдей, Ірина.
    ДПА в 9-му класі. Як підготувати матеріали [Текст] / І. Кирдей, А. Бабенко // Математика (Шкільний світ). - 2016. - № 6. - С. 4-11 : рис., табл. - Дод. № 1-3
Рубрики: Загальноосвітні школи--Атестація
Кл.слова (ненормовані):
державна підсумкова атестація -- атестаційні роботи -- носії додаткової інформації -- рекомендації -- критерії оцінювання -- підсумкове оцінювання


Дод.точки доступу:
Бабенко, Анатолій

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Титиш, Галина.
    Зрозуміти новий стандарт [Державний стандарт початкової загальної освіти] [Текст] / Г. Титиш // Освіта України. - 2017. - 14 серп. (№ 31). - С. 4-5
Рубрики: Початкова освіта--Державний стандарт--Україна
   Державний стандарт--Початкова освіта--Освітні галузі--Україна

Кл.слова (ненормовані):
компетентності -- модельна навчальна програма -- презумпція талановитості -- базовий навчальний план -- типовий навчальний план -- робочий навчальний план -- формувальне оцінювання -- підсумкове оцінювання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Фідкевич, Олена.
    Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання [Текст] / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна // Початкова школа. - 2020. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- якість навчання -- система оцінювання -- підсумкове оцінювання -- самооцінка -- самооцінювання -- культура взаємооцінювання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про ефективне впровадження формувального оцінювання в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Бакуліна, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кухар, Л. О.
    Теоретичні аспекти використання тестового контролю для проведення підсумкової атестації студентів ЗВО [Текст] / Л. О. Кухар, О. О. Тарасенко // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 29 (12). - С. 47-57
Рубрики: Заклади вищої освіти--Атестація студентів
   Тестування--Контроль знань

Кл.слова (ненормовані):
теорія тестів -- підсумкове оцінювання -- формувальне оцінювання -- тестове завдання -- тестування
Анотація: Наразі заклади вищої освіти змушені були організовувати проведення підсумкової атестації випускників з використання дистанційних форм, що в свою чергу ставить питання про якість інструментів оцінювання. Формування банку каліброваних тестових завдань, дає можливість на підсумковому тестуванні отримати надійні та валідні результати. Для його створення передбачається використання підходів сучасної теорії тестів.


Дод.точки доступу:
Тарасенко, О. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Коберник, Іванна.
    Оцінювання в новій українській школі: ресурс для розвитку замість вироку [Текст] / І. Коберник // Німецька мова в школі. - 2018. - № 10. - С. 4-6
Рубрики: Німецька мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання -- формувальне оцінювання -- нуш -- підсумкове оцінювання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)