Цибко, Л.
    Граємо в дорослих: я буду жінкою, я буду чоловіком : заняття для середньої групи [Текст] / Лариса Цибко, Валентина Микитченко // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 20-21.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Соціальне
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Статеве

Кл.слова (ненормовані):
роль чоловіка -- роль жінки -- логіко-математичний розвиток -- пізнавальний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- художньо-естетичний розвитк
Анотація: Розробка заняття, мета якого - формувати у дітей уявлення про соціальні ролі чоловіка та жінки, професійну діяльність жінок та чоловіків; учити утворювати послідовність і групувати предмети за спільними ознаками; поповнювати словниковий запас дієсловами; формувати рухову активність; активізувати творчу уяву та фантазію; формувати вміння добирати до силуетів хлопчика та дівчинки спецодяг представників різних професій та ін.


Дод.точки доступу:
Микитченко, В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Федоренко, Н.
    Цей дивовижний світ каміння : цикл міні-занять до теми "Планета Земля - наш дім" для дітей середньої групи [Текст] / Наталя Федоренко // Дошкільне виховання. - 2011. - № 6. - С. 32-34.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Ознайомлення з навколишнім життям
Кл.слова (ненормовані):
каміння -- дидактичні ігри -- мовленнєвий розвиток -- мозаїка -- пізнавальний розвиток -- емоційний розвиток
Анотація: Подано зразки циклу міні-занять, які проводяться з дітьми середньої групи впродовж тижня-двох у межах опрацювання теми "Планета Земля - наш дім".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Присяжнюк, Лариса
    Проектуємо. Досліджуємо. Пізнаємо : формування астрономічних уявлень дошкільників засобами колективного проектування [Текст] / Лариса Присяжнюк // Дошкільне виховання. - 2012. - № 4. - С. 8-13
ББК 74.100.50
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Формування уявлень про навколишній світ
Кл.слова (ненормовані):
метод проектів у дитсадку -- Космос -- мовленнєвий розвиток -- пізнавальний розвиток -- креативний розвиток -- фізичний розвиток -- емоційний розвиток -- естетичний розвиток -- моральний розвиток
Анотація: В статті йдеться про особливості використання методу проектів у дитсадку загалом та зокрема під час опрацювання теми "Природа Космосу".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Сучасні п'ятирічні діти: проблеми та особливості розвитку [Текст] // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 5 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Конференції
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальний розвиток -- мовленнєвий портрет п'ятирічки -- художньо-естетичний розвиток дитини -- фізичний розвиток -- ігрова діяльність
Анотація: Всеукраїнська конференція "Сучасні п'ятирічні діти: проблеми та особливості розвитку" відбулася 4 червня 2013 року. В ході конференції розглядалися різні аспекти розвитку дітей п'ятирічного віку: роль відеоігор у формуванні пізнавальної активності, особливості пізнавального, мовленнєвого, художньо-естетичного, фізичного розвитку, ігрової та трудової діяльності, а також виявлення й розвиток нахилів та задатків 5-річної дитини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Присяжнюк, Лариса.
    У вирі мистецьких фантазій зими [Текст] : методичні аспекти ознайомлення дошкільнят з ознаками зими / Лариса Присяжнюк // Палітра педагога. - 2019. - № 6. - С. 3-10 : фот. . - ISSN 1680-449Х
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Екологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальний розвиток -- художньо- естетичний розвиток -- екологічна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Андрющенко, Тетяна.
    Розповідаємо дітям про овочі та фрукти [Текст] / Тетяна Андрющенко // Палітра педагога. - 2020. - № 7/8. - С. 6-7 : рис. . - ISSN 1680-449Х
Рубрики: Дошкільне виховання--Природознавство
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальний розвиток -- валеологія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Даценко, Наталія.
    Фруктово-овочеві ритми [Текст] : робота з дітьми різновікової групи вальдорфського спрямування / Наталія Даценко // Палітра педагога. - 2020. - № 7/8. - С. 8-12 : фот. . - ISSN 1680-449Х
Рубрики: Дошкільне виховання--Природознавство
Кл.слова (ненормовані):
вальдорфська педагогіка -- пізнавальний розвиток -- пальчикові ігри


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Лукашевич, Оксана.
    Сперечались овочі. [Текст] : інтегроване заняття для дітей старшої групи / Оксана Лукашевич // Палітра педагога. - 2020. - № 7/8. - С. 18-21 : фот. . - ISSN 1680-449Х
Рубрики: Дошкільне виховання--Природознавство
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- інтегрована освіта -- пізнавальний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Підлісна, Юлія
    Павучок-молодець, математики знавець : заняття з математики за вальдорфською методикою для дітей різновікової групи [Текст] / Юлія Підлісна, Лариса Мельник // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 14-16
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра -- мовленнєва гра -- пальчикова гра -- пізнавальний розвиток -- життєва компетентність
Анотація: Подано розробку заняття з математики за вальдорфською методикою, мета якого - ознайомлювати дітей із цифрою 8; удосконалювати навички лічби в прямому і зворотному порядку; закріплювати знання про величину та геометричні фігури; спонукати до відтворення числових і просторових уявлень за допомогою рухів тіла; формувати в дітей математичну та сенсорно-пізнавальну компетенції; розвивати тілесну моторику, асоціативно-образне й логічне мислення, мовлення, увагу, пам'ять, кмітливість.


Дод.точки доступу:
Мельник, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Скрипник, Віра
    Пригоди непосидючих одиничок : формування базових уявлень про числа і цифри в дітей дошкільного віку [Текст] / Віра Скрипник // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 8-10
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
ознайомлення з цифрами -- ознайомлення з числами -- пізнавальний розвиток
Анотація: Ознайомлювати дітей із цифрами і числами починають з молодшого дошкільного віку. Найважливіше, про що вони дізнаються: що числа виражають кількість предметів (відповідають на питання скільки?), а також що на письмі їх позначають спеціальними знаками - цифрами. Аби діти засвоїли цю інформацію, варто наочно продемонструвати їм відмінність між поняттями "число" і цифра" та зв'язок між ними. Авторка пропонує формувати ці базові математичні уявлення засобами унаочненої казки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Імбер, Вікторія
    Маленькі геометрики : ознайомлення дітей з геометричними фігурами за методом повного фізичного реагування [Текст] / Вікторія Імбер // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 6-7
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
рухова активність -- пізнавальний розвиток
Анотація: З перших днів життя діти сприймають інформацію про навколишній світ через тіло. Цей спосіб є для них природним, тому аби допомогти дошкільнятам краще засвоїти складний навчальний матеріал, варто залучити їх до рухової активності. Таку можливість дає метод повного фізичного реагування. Авторка розповідає, як використовувати його на практиці, та пропонує покрокові розробки з вивчення площинних геометричних фігур.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Прошкуратова, Тамара.
    Система інтегрованих завдань [Текст] / Тамара Прошкуратова, Любов Пиліпко // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 56-58.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегровані завдання -- підготовка до школи -- ігрова форма -- пізнавальний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- математичний розвиток -- підготовка руки до письма -- художньо-естетичний розвиток -- дитина 5-6 років
Анотація: У статті наголошено, що програма підготовки до школи складена у вигляді проєкту, який допоможе дитині в ігровій формі ознайомитися з навколишнім світом, розвивати логіко-математичну, комунікативну, емоційну компетентність, сприятиме розвитку уваги, пам’яті, самостійності та посидючості. Завдання підібрані таким чином, щоб відбулося чергування різних видів діяльності – усних, практичних, творчих.


Дод.точки доступу:
Пиліпко, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)