Міхно, Олександр.
    Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців / О. Міхно // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 10. - С. 17-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--ІТ-освіта
Кл.слова (ненормовані):
ІТ-фахівці -- зміст навчання -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти ІТ-професій -- результати навчання -- кваліфікація -- рамки кваліфікацій -- стандарти вищої освіти
Анотація: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Аналізується стан ринку праці в ІТ-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти ІТ-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Панасевич, Дмитро.
    Зв’язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців / Д. Панасевич, А. Солоденко // Вища школа. - 2013. - № 10. - С. 39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Вища освіта--Зміст вищої освіти

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- Копенгагенський процес -- освітній стандарт вищої освіти -- професійний стандарт вищої освіти -- Національна рамка кваліфікацій -- результати навчання -- працевлаштування -- компетентінсний підхід -- практична підготовка студентів
Анотація: Стаття присвячена питанню приведення змісту вищої освіти за галузями знань у відповідність до сучасних вимог ринку праці. Висвітлено підхід до розроблення освітніх стандартів вищої освіти з урахуванням вимог професійних стандартів і Національної рамки кваліфікацій, що має суттєво підвищити якість теоретичної та практичної підготовки фахівців.


Дод.точки доступу:
Солоденко, Алла

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Запровадження та використання болонських інструментів прозорості в європейському просторі вищої освіти / Ю. Бобало [та ін.] // Вища школа. - 2014. - № 1. - С. 19-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес
Кл.слова (ненормовані):
Європейський простір вищої освіти -- Болонський процес -- європейська кредитна трансферно-накопичувальна система -- Національна рамка кваліфікацій -- додаток до диплома європейського зразка -- ступеневі освітні програми -- система забезпечення якості -- результати навчання
Анотація: Розкриваються основні болонські інструменти прозорості вищої освіти та проблеми їх упровадження і використання в українських університетах.


Дод.точки доступу:
Бобало, Юрій; Павлиш, Володимир; Загородній, Анатолій; Бабин, Іван
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Рач, Валентина.
    Концептуальна модель формування змісту програм з підготовки докторів філософії / В. Рач, О. Медведєва // Вища школа. - 2015. - №4/5. - С. 38-50. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48(4УКР)
Рубрики: Вища освіта--Науково-дослідницька діяльність
Кл.слова (ненормовані):
освітня складова -- наукова складова -- компетентність -- результати навчання -- багатометричне представлення
Анотація: Розглядається проблема необхідності дієвого інструментарію для розроблення змісту освітньо-наукових програм з підготовки доктора філософії, який би базувався на Національній рамці кваліфікацій та дозволив би навчальним закладам проявити свою унікальність та забезпечити конкурентоспроможність. Запропоновано підхід до планування змісту освітньої складової програми з підготовки доктора філософії на основі Національної рамки кваліфікації. Виявлено особливості підходу до підготовки кадрів вищої кваліфікації у межах наукової школи, викладено зміст освітньої складової програми з підготовки доктора філософії на основі Національної рамки кваліфікацій. Запропоновано концептуальну модель багатометричного представлення компетентностей доктора філософії як основи планування змісту освітньої складової програми підготовки.


Дод.точки доступу:
Медведєва, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Субіна, Оксана.
    Забезпечення якості освіти при підготовці викладачів гуманітарних спеціальностей / О. Субіна // Вища школа. - 2015. - №6. - С. 37-48. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- гуманітарна освіта -- фахові компетентності -- рівнева освіта -- результати навчання -- самоідентичність -- інноваційні технології
Анотація: У статті розкриваються різні підходи до трактування поняття якості освіти та чинників, які впливають на її формування; формулюються мета і завдання гуманітарної освіти; наводиться перелік компетентностей різних предметних галузей педагогічної освіти, визначених у проекті "Tuning of educational structures", та засоби формування загальних і професійних компетентностей під час підготовки викладачів гуманітарних спеціальностей; окреслюються завдання, які дають змогу забезпечити якість підготовки викладачів гуманітарних наук.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Державний стандарт початкової освіти [Текст] // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 8. - С. 4-11. - Зміст: Вимоги до обов'язкових результатів навчання здобувачів освіти ; Базовий навчальний план початкової освіти
Рубрики: Початкова освіта--Державний стандарт--Україна
Кл.слова (ненормовані):
результати навчання -- здобувачі освіти -- навчальний план -- українська мова навчання -- мова національних меншин -- діти з особливими освітніми потребами -- заклади загальної середньої освіти -- спеціальні заклади (класи)
Анотація: Цей Державний стандарт є основою для розроблення закладами загальної середньої освіти освітніх програм. Початкова освіта має такі цикли, як 1-2 і 3-4 класи.






   
    Загальні критерії оцінювання учнів початкової школи з іноземних мов [Text] / www.mon.gov.ua // Англійська мова в початковій школі. - 2020. - № 10. - P8-11
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- результати навчання -- свідоцтво досягнень


Дод.точки доступу:
www.mon.gov.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)