Лилик, Ірина. Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / Ірина Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 6-14 : фот. Рубрики: Реклама--Гендерний аспект--Маркетингові комунікації Кл.слова (ненормовані): маркетологи -- бренди -- рекламний ринок -- топ-менеджмент Анотація: 25 жовтня 2018 року відбувся Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами''. Авторка цієї статті особисто провела бесіди з маркетинг-директорами та рекламістами 32 компаній, реклами яких буи визнані Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами дискримінаційними. Спілкування з ними дало змогу виявити найпоширеніші помилки менеджменту, які, зрештою, і стали мотивами застосування останніми сексизму в рекламі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Оліфіренко, Лілія. Сучасні тенденції та перспективи розвитку медійного рекламного ринку України [Текст] / Лілія Оліфіренко, Марія Письменюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2018. - № 4. - С. 77-90 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 88-90
Кл.слова (ненормовані): рекламні підприємства -- рекламні агенції -- медіа ринок -- рекламний ринок -- рекламна діяльність -- медіа реклама -- інтернет реклама -- мультимедійний простір Дод.точки доступу: Письменюк, Марія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Савицька, Наталія. Проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів Food-маркетингу [Текст] / Наталія Савицька, Вікторія Евлаш> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 4-20 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 19-20 Рубрики: Маркетинг--Глобалізація--Світова економіка--Україна Харчові продукти--Стандарти Кл.слова (ненормовані): комунікаційна політика -- харчові продукти -- рекламний ринок -- національні стандарти -- foodмаркетинг Анотація: Покупка продуктів є щоденною та відповідальною справою споживача, яка незважаючи на свою буденність, є дією що впливає на здоров'я людини. Купуючи продукти, споживач спирається не лише на власний досвід харчування, а на маркетингову інформацію, яка містить в собі всі складові для відповідального рішення купівлі потрібного товару. Велику роль у донесенні до споживача цінності продукту має маркетингова політика комунікацій, яка для розвинених країн регулюється національними стандартами food-маркетингу. Авторки статті розповідають про проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів food-маркетингу. Дод.точки доступу: Евлаш, Вікторія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Оліфіренко, Лілія. Критерії ефективності інтернет-технології в аспекті планування маркектингових комунікацій [Текст] / Лілія Оліфіренко, Марія Письменюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 33-44 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 43-44
Маркетингові комунікації Кл.слова (ненормовані): рекламний ринок -- цифрові технології -- медійна реклама -- соціальні мережі Анотація: У статті подано аналіз рекламного інтернет-ринку України, який показав основні напрями перспективного використання цифрових технологій. Визначено сутність інтернет-реклами, проаналізовано сучасний стан та обсяги інтернет-реклами в порівнянні з іншими видами медійної реклами; розглянуто сутність та форми інтернет-промоушингу, а також динаміку обсягу інтернет-реклами, доцільність та актуальність її використання. Дод.точки доступу: Письменюк, Марія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Лилик, Ірина. Звіти про роботу ГО "Українська Асоціація маркетингу" [Текст] / Ірина Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 6. - С. 38-43 : рис., порт. Рубрики: Маркетингова діяльність--Асоціація--Україна Кл.слова (ненормовані): медіа бізнесу -- рекламний ринок -- сексистська реклама -- стандарти якості Анотація: Автором статті подано звіти про роботу ГО "Українська асоціація маркетингу", зокрема про дослідження обороту ринку маркетингових досліджень та визначення тенденцій його розвитку чи скорочення, а також проблеми та шляхи їх вирішення. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |