Лазебник, Максим. Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об'ємів ринку 2019. Експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції [Текст] / Максим Лазебник> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 4-10 : табл. Рубрики: Реклама--Комунікація--Маркетинг--Ринок--Україна Кл.слова (ненормовані): рекламоносії -- драйвери -- зовнішня реклама -- експертна оцінка -- цифровий інвентар Анотація: Цього року до традиційної дискусії між експертними групами ВРК, що стосується абсолютних величин об'ємів рекламних інвестицій в той або інший рекламно-комунікаційний канал, яка призводить до періодичного перегляду методик досліджень і, як наслідок, коригування об'ємів ринку, з'явився ще один спірний момент, про який і розповідає автор статті. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |