Костін, П. М. Від чого залежить розвиток бджолиної сім'ї [Текст] / П. М. Костін> // Пасіка. - 2013. - № 1. - С. 10-12. - Зміст: Стадії розвитку бджоли ; Періоди розвитку бджолиної сім'ї ; Зв'язок між температурою, початком цвітіння медоносів і розвитком бджолиної сім'ї ; Чи можна прогнозувати настання зимових, весняних та осінніх бджолиних обльотів? Рубрики: Бджільництво--Пасічництво--Бджоли Кл.слова (ненормовані): бджолина сім'я -- бджолині обльоти -- репродуктивний Анотація: Бджолярам-початківцям допоможе ця стаття, з якої вони дізнаються багато корисної інформації про розвиток бджолиної сім'ї. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кушнір, В. Моделі навчальної ситуації у світлі сучасної освіти [Текст] / Василь Кушнір> // Математика в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 31-36. - Бібліогр.: с. 36 Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітній навчальний заклад Кл.слова (ненормовані): навчальна ситуація -- інформаційно-рецептивний метод -- репродуктивний метод -- евристичний метод -- метод проблемного навчання -- дослідницький метод Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кушнір, В. Моделі навчальної ситуації у світлі сучасної освіти [Текст] / Василь Кушнір> // Математика в сучасній школі. - 2013. - № 3. - С. 27-34. - Бібліогр.: с. 33-34. - Початок. - 2013. - № 2 Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітній навчальний заклад Кл.слова (ненормовані): навчальна ситуація -- інформаційно-рецептивний метод -- репродуктивний метод -- евристичний метод Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Китаєва, А. Екстер'єрні показники потомства вівцематок асканійської каракульської породи залежно від віку [Текст] / А. Китаєва, Л. Кременчук, Л. Тарасенко> // Тваринництво України. - 2013. - № 11. - С. 15-18 : табл. - Бібліогр.: с. 18 Рубрики: Тваринництво Вівчарство Племінне тваринництво Кл.слова (ненормовані): репродуктивний вік -- екстер'єр -- вівцематки Анотація: Вивчено екстер'єр ярок, одержаних від вівцематок асканійської каракульської породи 1,2-10 - річного віку. Встановлено, що вівцематки усіх вікових категорій спроможні мати добре розвинене потомство з екстер'єром, характерним для тварин певного віку. Дод.точки доступу: Кременчук, Л.; Тарасенко, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ковмір, Наталія. Методика проведення фронтальних лабораторних робіт [Текст] / Наталія Ковмір> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2015. - № 4. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Лабораторні роботи Кл.слова (ненормовані): РЕПРОДУКТИВНИЙ МЕТОД -- ІЛЮСТРАТИВНИЙ МЕТОД -- ЕВРИСТИЧНИЙ МЕТОД -- ДОСЛІДНИЦЬКИЙ МЕТОД Анотація: Методичні рекомендації щодо проведення фронтальних лабораторних занять з фізики Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
. Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя Бондаренко, Ю. І. Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку [Текст] / Ю. І. Бондаренко> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - С. 58-63. - Бібліогр.: с. 63. - (Психолого-педагогічні науки ; № 4)
Кл.слова (ненормовані): аналіз -- синтез -- індукція -- дедукція -- евристичний метод -- репродуктивний метод -- дослідно-пошуковий метод -- творче читання -- дидактична структура Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. ГоголяНіжинський державний університет ім. Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Калиниченко, Д. О. Природний рух населення та дітородна активність (регіональний аспект) [Текст] / Д. О. Калиниченко> // Довкілля та здоров'я. - 2018. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр.: с. 78-79
Кл.слова (ненормовані): народжуваність -- природний приріст -- репродуктивний вік -- демографічні показники -- смертність Анотація: Досліджено сучасні регіональні особливості природного руху населення та визначено типологічні групи районів за результатами дітородної активності. У ході дослідження встановлено райони з відносно сприятливою, напруженою і кризовою демографічною ситуацією. Трирічне зменшення чисельності наявного населення у Сумській області відбувалося переважно за рахунок сільського населення, ніж населення міських поселень. Встановлено, що в усіх районах області спостерігається зменшення загальної чисельності населення. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Бойко, Ганна Анатоліївна. Підсистема вправ для формування в майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні [Текст] / Г. А. Бойко> // Іноземні мови. - 2019. - № 4. - С. 3-11 Рубрики: Англійська мова--Викладання--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): підсистема вправ -- підготовчий етап -- рецептивно-репродуктивний етап Анотація: У статті обгрунтовано підсистему вправ для формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні студентів, що навчаються за спеціальністю 181 Харчові технології. Визначено етапи формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні в майбутніх фахівців з харчових технологій. Окреслено завдання кожного етапу. Наведено приклади вправ, які майбутні фахівці з харчових технологій виконують для формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні. Підсистема вправ реалізується за два етапи: підготовний і основний. Основний етап складається з рецептивно-репродуктивного, рецептивно-продуктивного та продуктивного підетапів. Підготовчий етап містить вправи, спрямовані на набуття студентами знань про типові ситуації професійного спілкування фахівців з харчових технологій, їхні комунікативні наміри, особливості невербальної поведінки, структуру монологічних висловлювань, уживання засобів міжфразового зв'язку. Вправи рецептивно-репродуктивного підетапу спрямовані на ознайомлення студентів зі зразками професійно орієнтованих монологів, усвідомлення їх структури, створення структурних елементів монологу. Вправи розроблено на основі дібраних автентичних професійно спрямованих англомовних відеотекстів. На рецептивно- продуктивному підетапі формуються вміння створення міні-монологів. На цьому підетапі представлено комунікативні вправи. Опорами на рецептивно-продуктивному підетапі є автентичні відеоматеріали та ключові слова. Метою продуктивного підетапу є формування вмінь висловлюватися на текстовому рівні. Вправи продуктивного підетапу належать до комунікативних. Опорами на цьому підетапі слугують комунікативні ситуації. Представлена підсистема вправ грунтується на попередніх науково-теоретичних напрацюваннях автора. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |