Тувайкін, В. А.
    Шляхи вдосконалення якості ресторанних послуг в Україні [Текст] / Тувайкін В. А. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 4 . - С. 209-212. - Бібліогр.: с. 212
ББК 65.9(4Укр)42
Рубрики: Ресторани--Послуги
Кл.слова (ненормовані):
якість -- ресторанні послуги -- оцінювання якості -- ресторан -- якісні послуги

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Кучеренко, Е.
    Формирование конкурентных преимуществ в области качественного обслуживания [Текст] / Елена Кучеренко // Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2012. - № 2. - С. 28-32 : фото.цв.
Рубрики: Гостинна індустрія
Кл.слова (ненормовані):
готельні послуги -- ресторанні послуги -- якість обслуговування
Анотація: Интенсивное развитие индустрии гостеприимства в Украине подразумевает увеличение предприятий гостиничного хозяйства и предприятий питания, что, в свою очередь, вызывает рост конкуренции между ними.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Херсонъ. Вінтажна кухня [Текст] // Український туризм. - 2019. - № 2. - С. 36-37 : іл.
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Історія--Україна, Кінець ХІХ - початок ХХ ст.
   Херсон, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
готелі -- ресторанні послуги -- культура кулінарії -- заклади міського харчування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Носач, Лариса.
    Вплив виставкової діяльносты на розвиток бізнесу [Текст] / Лариса Носач // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 38-45 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 45
Рубрики: Реклама--Маркетингові комунікації--Бізнес
Кл.слова (ненормовані):
туристичні послуги -- ресторанні послуги -- візуальні комунікації -- рекламно-сувенірна продукція
Анотація: Фундамент економіки сучасної інформаційної епохи будується на комунікаціях і обміні досвідом. Пов'язано це в першу чергу з тим, що більшість бізнесу сьогодні виникає на стиках різних галузей, наприклад онлайнового і офлайнового бізнесу (туристичні і ресторанні послуги, таксі і так далі). Тому першочергового значення набувають форуми і виставки, де підприємці мають можливість знайомитися, обмінюватися досвідом і домовлятися про співпрацю. Авторка статті розповідає про вплив виставкової діяльності на розвиток бізнесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)