Тувайкін, В. А. Шляхи вдосконалення якості ресторанних послуг в Україні [Текст] / Тувайкін В. А.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 4 . - С. 209-212. - Бібліогр.: с. 212 Рубрики: Ресторани--Послуги Кл.слова (ненормовані): якість -- ресторанні послуги -- оцінювання якості -- ресторан -- якісні послуги Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кучеренко, Е. Формирование конкурентных преимуществ в области качественного обслуживания [Текст] / Елена Кучеренко> // Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2012. - № 2. - С. 28-32 : фото.цв. Рубрики: Гостинна індустрія Кл.слова (ненормовані): готельні послуги -- ресторанні послуги -- якість обслуговування Анотація: Интенсивное развитие индустрии гостеприимства в Украине подразумевает увеличение предприятий гостиничного хозяйства и предприятий питания, что, в свою очередь, вызывает рост конкуренции между ними. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Херсонъ. Вінтажна кухня [Текст]> // Український туризм. - 2019. - № 2. - С. 36-37 : іл. Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Історія--Україна, Кінець ХІХ - початок ХХ ст. Херсон, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): готелі -- ресторанні послуги -- культура кулінарії -- заклади міського харчування Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Носач, Лариса. Вплив виставкової діяльносты на розвиток бізнесу [Текст] / Лариса Носач> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 38-45 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 45 Рубрики: Реклама--Маркетингові комунікації--Бізнес Кл.слова (ненормовані): туристичні послуги -- ресторанні послуги -- візуальні комунікації -- рекламно-сувенірна продукція Анотація: Фундамент економіки сучасної інформаційної епохи будується на комунікаціях і обміні досвідом. Пов'язано це в першу чергу з тим, що більшість бізнесу сьогодні виникає на стиках різних галузей, наприклад онлайнового і офлайнового бізнесу (туристичні і ресторанні послуги, таксі і так далі). Тому першочергового значення набувають форуми і виставки, де підприємці мають можливість знайомитися, обмінюватися досвідом і домовлятися про співпрацю. Авторка статті розповідає про вплив виставкової діяльності на розвиток бізнесу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |