Прочан, А. О. Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень [Текст] / А. О. Прочан> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 1. - С. 152-155. - Бібліогр.: с. 154 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Туризм--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): туристичний оператор -- туристичний агент -- ринкова сегментація -- виробники туристичих послуг Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Шубин, А. А. Инструменты сценарной сегментации рынка продуктов быстрого приготовления [Текст] / А. А. Шубин, Т. Л. Митяева> // Економічний часопис - ХХІ. - 2013. - № 11/12. - С. 82-86 : рис., табл. - Библиогр.: с. 86 . - ISSN 1728-6220 Рубрики: Харчові продукти Кл.слова (ненормовані): моделювання -- інтегральна оцінка -- ринкова сегментація -- маркетинг -- продукти швидкого приготування -- динаміка споживання Дод.точки доступу: Митяева, Т. Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |