Прочан, А. О.
    Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень [Текст] / А. О. Прочан // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 1. - С. 152-155. - Бібліогр.: с. 154 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Туризм--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
туристичний оператор -- туристичний агент -- ринкова сегментація -- виробники туристичих послуг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Шубин, А. А.
    Инструменты сценарной сегментации рынка продуктов быстрого приготовления [Текст] / А. А. Шубин, Т. Л. Митяева // Економічний часопис - ХХІ. - 2013. - № 11/12. - С. 82-86 : рис., табл. - Библиогр.: с. 86 . - ISSN 1728-6220
Рубрики: Харчові продукти
Кл.слова (ненормовані):
моделювання -- інтегральна оцінка -- ринкова сегментація -- маркетинг -- продукти швидкого приготування -- динаміка споживання


Дод.точки доступу:
Митяева, Т. Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)