Ащаулов, В. В. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку [Текст] / В. В. Ащаулов> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 88-91 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 91 Рубрики: Підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): товар -- послуга -- маркетинговий підхід -- підприємницька діяльність -- конкуренція -- ринкова ситуація -- сегментування ринку -- позиціювання на ринку -- реалізація продукції Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ащаулов, В. В. Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням його корпоративної місії [Текст] / В. В. Ащаулов> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 50-54 : рис. - Бібліогр.: с. 53 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Маркетинг--Підприємства--Збут продукції Кл.слова (ненормовані): маркетингова стратегія -- ринкова ситуація -- реалізація продукції Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Гнєзділова, О. М. Управлінський облік у системі банківського контролінгу [Текст] / О. М. Гнєзділова> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2015. - № 3. - С. 83-87. - Бібліогр.: с. 86 Рубрики: Банки--Контролінг--Управлінський облік Кл.слова (ненормовані): планування -- аналіз -- модернізація системи управління -- ринкова ситуація Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |