Логоша, Р. В. Ідентифікація моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива [Текст] / Р. В. Логоша, І. А. Семчук> // Економіка АПК. - 2020. - № 12. - С. 45-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Маркетингова політика --Ринок біопалива Кл.слова (ненормовані): ринок біопалив -- сільськогосподарські підприємства -- маркетингова політика -- схема партнерських відносин Анотація: Мета статті - розглянути фактори формування вітчизняного ринку біопалив у мережі сільськогосподарських підприємств України на основі маркетингу взаємодії. Проаналізувати причини дисфункції вітчизняного ринку біопалив, відшукати нові фактори формування такого ринку. Прикладне значення результатів розглядається як основа для формування бізнесу з виробництва біопалив у мережі сільськогосподарських підприємств у контексті емпіричного прогнозування потенційних партнерів та ролі мотиваційних факторів для побудови таких схем партнерства. Дод.точки доступу: Семчук, І. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |