Логоша, Р. В.
    Ідентифікація моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива [Текст] / Р. В. Логоша, І. А. Семчук // Економіка АПК. - 2020. - № 12. - С. 45-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетингова політика --Ринок біопалива
Кл.слова (ненормовані):
ринок біопалив -- сільськогосподарські підприємства -- маркетингова політика -- схема партнерських відносин
Анотація: Мета статті - розглянути фактори формування вітчизняного ринку біопалив у мережі сільськогосподарських підприємств України на основі маркетингу взаємодії. Проаналізувати причини дисфункції вітчизняного ринку біопалив, відшукати нові фактори формування такого ринку. Прикладне значення результатів розглядається як основа для формування бізнесу з виробництва біопалив у мережі сільськогосподарських підприємств у контексті емпіричного прогнозування потенційних партнерів та ролі мотиваційних факторів для побудови таких схем партнерства.


Дод.точки доступу:
Семчук, І. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)