Локтіонова, В. Л.
    Програма гуртка "Дитячий фітнес" [Текст] / В. Л. Локтіонова, Ю. Л. Кравченко // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 10. - С. 21-30. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Фізична культура--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
гурток -- дитячий фітнес -- оздоровча аеробіка -- гімнастика на приладах -- фітнес-йога -- ритмічна гімнастика -- акробатика
Анотація: У статті представлена програма гуртка "Дитячий фітнес2 та додаток вправ "Сур'я намаскар" ("Вітання сонця").


Дод.точки доступу:
Кравченко, Ю. Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Назаренко, Олена
    Фізкультура: ефективність завдяки системності [Текст] / Олена Назаренко // Дошкільне виховання. - 2012. - № 8. - С. 25-27 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.54
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
фізкультурні заняття -- фізкультурні розваги -- фізкультурні свята -- дні здоров'я -- ритмічна гімнастика
Анотація: В статті висвітлюється досвід роботи з валеологічного виховання і оздоровчо-профілактичної роботи у дитсадку "Росинка" м. Вишневого, Київської обл.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Семашкіна, В. М.
    Рух і ритм душі та тіла [Текст] / В. М. Семашкіна // Фізичне виховання в школах України. - 2016. - № 2. - С. 25-27.
Рубрики: Спорт--Гімнастика
Кл.слова (ненормовані):
ритмічна гімнастика -- орієнтовний комплекс
Анотація: У рубриці "Методичні перлинки" представлено ритмічну гімнастику та її вправи в навчальному процесі які можливо застосовувати в підготовчій, основній і заключній частинах уроку фізичної культури.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Петля, А. В.
    Урок школи культури рухів. 4-й клас [Текст] / А. В. Петля // Фізичне виховання в школах України. - 2016. - № 6. - С. 12-16
Рубрики: Фізична культура--Урок
Кл.слова (ненормовані):
Зміст уроку -- організаційно-методичні вказівки -- культура рухів -- привітання -- аутотренінг -- ритмічна гімнастика -- психологічний тренінг
Анотація: У статті подано урок школи культури рухів для 4 класу.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Барабаш, Ольга.
    Музично-ритмічне виховання за системою Еміля Жак-Далькроза у запитаннях і відповідях [Текст] / О. Барабаш // Музичний керівник. - 2016. - № 9. - С. 10-21
Рубрики: Музика--Дошкільне виховання--Розробки занять
   Педагогічні системи музичні

Кл.слова (ненормовані):
ритмічна гімнастика -- ритміка -- музично-пластичні імпровізації -- музична релаксація


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Кузьменко, П. І.
    Фізкультурно-оздоровчі заняття зі студентами, які мають ризик захворювання або захворювання хребта - сколіоз [Текст] / П. І. Кузьменко // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 109-112. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Хребет--Хвороби--Лікувальна фізкультура--Профілактика
   Лікувальна фізкультура--Студенти--Сколіоз

Кл.слова (ненормовані):
спеціальна медична група -- постава -- порушення хребетного стовпа -- ритмічна гімнастика -- загальнорозвиваючі вправи
Анотація: У статті розкриті основні причини виникнення захворювання сколіозу, його форми, діючі засоби попередження й усунення дефектів постави засобами лікувальної фізкультури.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Барабаш, Ольга
    Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака-Далькроза [Текст] / Ольга Барабаш // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 29-31
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Музичне виховання
   Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади--Розробки занять

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- системний розвиток -- ритмічна гімнастика -- діти з особливими освітніми потребами -- діти-логопати -- інклюзивна група
Анотація: "Система музичного виховання Еміля Жака-Далькроза, якій присвячена ця публікація, придатна і для роботи з дітьми з типовим розвитком, і для тих, хто має особливі освітні потреби. Тож педагоги успішно використовують її в інклюзивних групах. Вона поєднує музично-ритмічні завдання з ритмічними вправами та іграми, що створює можливості для глибшого сприйняття музики, сприяє розвитку в дітей уяви, музичного слуху, пам'яті, уваги, формує вміння виражати себе в пластичних рухах, гармонізує емоційний стан".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)