Макарчук, Алла.
    Усе про мотивацію навчальної діяльності [Текст] : теорія та практика / А. Макарчук // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 17/18. - 1-56 (вкладка). - Бібліогр.: с. 56 (вкладка).
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мотивація навчання
Кл.слова (ненормовані):
самоосвітня компетентність -- саморегуляція учня -- самооцінка -- мотивація навчання -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Проценко, Світлана.
    Формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках української мови і літератури [Текст] / Світлана Проценко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 3. - С. 11-16 : табл.
Рубрики: Самоосвіта--Самоосвітня компетентність--Формування
Кл.слова (ненормовані):
самоосвітня компетентність -- картка самоосвітньої компетентності -- завдання і запитання -- розвиток самоосвітніх умінь -- прогнозування й організація навчальної діяльності -- уроки української мови -- уроки української літератури
Анотація: Запропоновано таку форму роботи з розвитку визначеної в заголовку компетенції, як опрацювання картки самоосвітньої компетентності. Ця картка охоплює весь процес перебігу уроку із зазначенням етапів засвоєння теми, а також методів і прийомів, які при цьому мають бути використані. Представлено два зразки таких карток для уроків української мови (6 клас) та української літератури (5 клас).


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





   
    Я - ким бути? Формування ціннісних орієнтацій навчальної діяльності учнів [Текст] / Г. Кучерова [та ін.] // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 16. - С. 4-25 : табл. - Бібліогр.: с. 25. - Зміст: Чотири принципи ЮНЕСКО для освіти ХХІ століття ; Структурні складові комплексу ціннісних орієнтацій ; Основні напрями науково-методичного супроводу формування ціннісних орієнтацій навчальної діяльності учнів ; Психологічний інструментарій для діагностичних досліджень учнів ; Моніторинг рівня сформованості ціннісних орієнтацій навчальної діяльності учнів ; Визначення рівнів ціннісних орієнтацій ; Ключ визначення рівня сформованості ціннісних орієнтацій
Рубрики: Методика навчання--Загальноосвітні заклади
   Загальноосвітні навчальні заклади--Учні--Навчальна діяльність--Досвід роботи--Житомирська область (Україна)

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- пізнавальна діяльність учнів -- навчальна діяльність учнів -- самоосвітня компетентність -- самоконтроль -- самооцінка -- життєтворчість -- мистецтво життя
Анотація: У матеріалах, розроблених творчою групою, розкрито основні підходи до формування ціннісних орієнтацій пізнавальної діяльності учнів.Подано науково-методичний супровід цієї проблеми навчально-пізнавальної діяльності: моніторингове дослідження зі зразками анкетування, психологічного інструментарію для діагностичних досліджень учнів.


Дод.точки доступу:
Кучерова, Галина; Гуменюк, Тетяна; Медвєдєва, Марія; Нижник, Тетяна; Слінчук, Валентина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)