Богосвятська, Анна-Марія
    "Ранок" і "вечір" уроку як гармонійна зміна природних психофізіологічних фазових станів дитини [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 10. - С. 7-15. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Педагогіка--Урок
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
ритми - основа життя людини -- священні пам'ятки літератури -- похвала -- побажання -- урок
Анотація: Ритм - це універсальна властивість живих систем. Своє спілкування з дітьми, навчання і виховання бажано будувати з урахуванням природних ритмів і можливостей людини. "Ранок", або початок уроку (фаза розкриття) збільшує життєвий простір дитини, а останні хвилини уроку ("вечір", фаза закриття) призначені для функціонального освоєння її життєвого простору. Урок як окремий цикл пізнання, маленький відрізок життя дитини, має бути природовідповідним, гармонійним, цілісним.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)