Вахняніна, Л. Пісочна анімація. Психокорекційна робота з учнями ПТНЗ [Текст] / Л. Вахняніна> // Психолог (Шкільний світ). - 2011. - № 48 (грудень). - С. 8-13. - Бібліогр.: с. 13 Рубрики: Психокорекція--Шкільний практичний психолог--Загальноосвітні навчальні заклади Підлітки--Психокорекція--Шкільний практичний психолог Кл.слова (ненормовані): "Я"-концепція -- сенсативність -- самооцінка Анотація: Мета пісочної анімації - не змінювати і переробляти підлітка, не вчити його спеціальних поведінкових навичок, а надати шанс побути самим собою, розповісти про свої труднощі за допомогою пісочних картин. Учні у процесі малювання можуть виразити свої найглибші емоції, переживання, вони звільняються від страхів, і пережите не розвивається у психологічну травму. Таким чином підліток пробуджується, самоактуалізується. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |