Україна., МОНмолодьспорт Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) : затверджений наказом . № 615 від 22.05.2012 р. [Текст] / Україна. МОНмолодьспорт> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 7. - С. 4-19. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Законодавчі і директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): дитина в соціумі -- дитина у природному довкіллі -- дитина у світі культури -- гра -- сенсорний розвиток -- мовлення дитини -- Державний стандарт дошкільної освіти -- плани і програми -- Базовий компонент дошкільної освіти Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Левушкина, С. Игры и упражнения в сенсорном развитии [Текст] / С. Левушкина> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 11. - С. 85-87. - Библиогр.: с. 87 . - ISSN 0012-561Х Рубрики: Ігри--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): ігра -- сенсорний розвиток -- дидактичні ігри Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Капитонова, Н. Дидактические сюжеты. Сенсорное развитие детей раннего возраста в игре [Текст] / Н. Капитонова, С. Сулагаева> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 12. - С. 72-76. - Библиогр.: с. 76 Рубрики: Ігри--Дошкільне виховання Дидактичні ігри--Дошкільний вік Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- ранній вік Дод.точки доступу: Сулагаева, С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Волошина, Надія Гра дарує радість пізнання : дидактичні посібники для сенсорного розвитку [Текст] / Надія Волошина> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 12. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Сенсорне виховання Кл.слова (ненормовані): дидактична гра -- сенсорний розвиток -- дидактичний посібник Анотація: Подано розробки багатофункціональних дидактичних посібників для сенсорного розвитку, мета яких - закріплювати знання дітей про властивості об'єктів живої природи: колір, форму, величину; розвивати пошукові дії орієнтувального змісту, логічне мислення; виховувати спостережливість; учити дітей раціональних способів орінтування у просторі;вправляти у застібанні та розстібанні застібок різних видів, шнуруванні;вправляти дітей у диференціації предметів на дотик; розвивати тактильні аналізатори, мислення, увагу, мовлення; розвивати вміння дітей розрізняти кольори та їхні відтінки, зорово-моторну координацію, окомір; виховувати самостійність та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Прибильська, Наталія Сенсорне виховання в педагогіці Монтессорі [Текст] / Наталія Прибильська, Наталія Проценко> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 8. - С. 9-11 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Сенсорне виховання Кл.слова (ненормовані): процес навчання -- сенсорний розвиток -- розвиток відчуттів -- сенсорні матеріали -- дидактичний матеріал Анотація: Виховання відчуттів - один з базових принципів системи Марії Монтессорі, що ґрунтується на засадах антропологіїї, фізіології, анатомії та психології. Для задоволення потреб дитини в розвитку відчуттів і для дослідження навколишнього середовища педагог створила унікальні сенсорні матеріали - своєрідні еталони тих чи інших ознак предметів навколишнього світу. Фахівці з Монтессорі-педагогіки розповідають про особливості цієї методики. Дод.точки доступу: Проценко, Наталія Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Власова, Кристіна Прості речі для розвитку малечі [Текст] / Кристіна Власова> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 6. - С. 30 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- посібник Анотація: Подано приклади виготовлення посібників з фетру для сенсорного розвитку дітей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Федорчук, Тетяна Розвиваємо сенсорику : ігрові посібники для дітей усіх вікових груп [Текст] / Тетяна Федорчук> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 29 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання Кл.слова (ненормовані): ігровий посібник -- сенсорний розвиток -- розвиток мовленння Анотація: Пропонуються нескладні у виготовленні ігрові посібники, які стануть дітям чудовими помічниками в опануванні сенсорних еталонів, розвитку мислення, мовлення, дрібної моторики, а також сприятимуть позитивному настрою малюків. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Малько, Олександра Глинотерапія: долаємо негативні емоції [Текст] / Олександра Малько, Олена Колісник> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 15-17 Рубрики: Дитяча психологія--Психотерапія Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): середня група -- робота з глиною -- сенсорний розвиток -- глинотерапія Анотація: Представлено досвід використання елеменів глинотерапії в роботі з дошкільниками. Подано конспект заняття для дітей середньої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з властивостями, структурою глини; сприяти зниженню напруження, тривожності та агресії; розвивати дрібну моторику, сенсорні відчуття, емоційну сферу; спонукати дітей до роздумів, висловлювань, припущень; стимулювати інтерес до роботи з глиною та ін. Дод.точки доступу: Колісник, Олена Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Матвійчук, Олександра Пухнасті помпончики для дівчаток і хлопчиків [Текст] / Олександра Матвійчук> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 35 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- ігри з помпонами -- знання про кольори -- дрібна моторика Анотація: Пропонується простий у виготовленні посібник із барвистих та пухнастих кульок у вигляді помпонів для дітей раннього віку. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Манюк, Олена Колеса для машин : комбіноване заняття для дітей раннього віку [Текст] / Олена Манюк> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 34-36 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку -- образотворчість -- сенсорний розвиток -- ігрова діяльність Анотація: Подано розробку комбінованого заняття для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати формувати у дітей уявлення про будову вантажівки; закріплювати знання про колір, величину ("більший", "менший"), кількість ("один", "багато"); розвивати вміння порівнювати предмети, використовуючи прийом прикладання, знаходити геометричні фігури за їхніми назвами (круг, квадрат, овал); учити правильно тримати фломастер у руці, малювати предмети округлої форми та зафарбовувати їх колоподібними рухами; виховувати самостійність. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Гуменюк, Анна Запрошуємо у гості сонечко : інтегроване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Анна Гуменюк> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 28-29 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- розвиток мовлення -- спостереження -- інтегроване заняття Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - продовжувати вчити дітей описувати об'єкт за навідними запитаннями вихователя; закріплювати знання про кольори, геометричні фігури; розвивати пам'ять, мислення, вміння орієнтуватится у просторі; виховувати емпатію, інтерес до художнього слова; створювати позитивний настрій. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Гірук, Оксана Розваги з Капітошкою : заняття для дітей раннього віку [Текст] / Оксана Гірук> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 26-27 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- ранній вік Анотація: Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - учити дітей будувати речення з 2-5 слів, співвідносити свої дії зі словесною вказівкою дорослого; закріплювати знання про характерні ознаки і властивості води (прозора, тепла/холодна, чиста/брудна, ллється); продовжувати вчити визначати колір, величину, вагу предметів; розвивати мовлення, уяву, дрібну моторику, координацію рухів; збагачувати сенсорний досвід; виховувати товариськість, витримку, акуратність. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Савчук, Наталія. Цукерки-масажерки [Текст] / Наталія Савчук, Наталія Бойко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 19 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток Анотація: Подано зразки фізкультурного обладнання - масажерів у вигляді цукерок, які здійснюватимуть профілактику плоскостопості, розвиватимуть координацію рухів і сенсорні здібності, тренуватимуть вестибулярний апарат. Дод.точки доступу: Бойко, Наталія Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Надточей, Вікторія Пригоди курчати : посібник для дітей молодшої групи [Текст] / Вікторія Надточей> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 18-19 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- сенсорний розвиток -- розвиток математичних уявлень -- дидактичний посібник Анотація: Представлено опис дидактичнного посібника у вигляді книжки-саморобки для дітей молодшої групи. Мета його - сприяти розвитку мовлення дітей, дрібної моторики, тактильних відчуттів; удосконаленню навичок самообслуговування (вміння користуватися застібками на одязі: ґудзиками, кнопками, "липучками"); розширювати знання про світ рослин, уявлення про живу та неживу природу; формувати вміння орієнтуватися на площині, повторювати послідовні дії, визначати відношення між предметами, розрізняти кольори, лічити, співвідносити предмети за величиною та кольором; виховувати естетичні почуття, бережне ставлення до природи, бажання допомагати іншим. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Шевченко, Марина Річечка хлюпоче - малеча гратись хоче! : інтегроване заняття для дітей раннього віку [Текст] / Марина Шевченко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 6. - С. 30-31 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): ранній вік -- дидактична гра -- природа -- розвиток мовлення -- сенсорний розвиток Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей раннього віку, мета якого - вчити дітей розрізняти геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник) за формою та кольором (червоний, зелений, жовтий, синій); утворювати зменшувально-пестливі слова за зразком вихователя (риба-рибка, вода-водичка тощо). Збагачувати лексику дітей словами різних частин мови: іменниками, дієсловами, прикметниками; закріплювати уявлення про об'єкти живої природи, властивості води; розвивати мовлення, пам'ять, дрібну моторику, координацію рухів, уміння орієнтуватися в просторі; виховувати доброзичливість. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Шахрай, Наталія Бджолина наука : інтегроване заняття для дітей старшої групи [Текст] / Наталія Шахрай, Ірина Пукальська> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 26-28 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- розвиток мовлення -- дослідницька діяльність Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з життям бджіл, процесом вироблення меду із професією пасічника (що робить, який основний результат праці); формувати пізнавально-дослідницькі вміння (обстежувати, розглядати і виокремлювати властивості меду); розвивати зв'язне мовлення, мислення, пам'ять уяву, увагу, дрібну моторику; збагачувати активний словник дітей; виховувати працелюбність та ін. Дод.точки доступу: Пукальська, Ірина Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Вусик, Світлана Морські мешканці : цикл міні-занять для дітей молодшої групи [Текст] / Світлана Вусик> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 24-25 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- образотворчість -- природознавче виховання Анотація: Пропонується цикл літніх міні-занять художнього змісту, мета яких - закріплювати знання дітей про морських мешканців: рибу, малюска, черепаху; формувати сенсорні еталони, вміння сприймати інформацію на слух, відповідати на запитання; збагачувати активний словник дітей; закріплювати вміння працювати в різних техніках образотворчості: пісочної анімації, малювання за трафаретом та тонування паперу з восковим малюнком; розвивати дрібну моторику, мислення, уяву; виховувати любов до природи та ін. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Зайченко, Наталія Картина запрошує до розмови : використання методу багатоканальної діяльності в роботі з дітьми старшої групи [Текст] / Наталія Зайченко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 20-23 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- робота за картиною -- естетичне виховання Анотація: Подано прийоми активізації мовлення дітей засобами пейзажного живопису за допомогою методу багатокальної діяльності, який передбачає задіювання у роботі з дітьми різних аналізаторів: зору, слуху, дотику, смаку, нюху. Цей метод забезпечує комплексне опрацювання мистецького твору й отримання глибоких вражень у ході інтелектуальної діяльності на основі багатоканального емоційно-чуттєвого сприймання. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Зубрицька, Ірина У пошуках золотої рибки : бінарне заняття для дітей старшої групи із ЗПР [Текст] / Ірина Зубрицька, Світлана Обадіна> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 8. - С. 24-26 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- сенсорний розвиток -- психологічний клімат Анотація: Подано розробку бінарного заняття для дітей старшої групи із ЗПР, мета якого - уточнювати та розширювати знання дітей про підводний світ моря та його мешканців; учити знімати психологічне напруження за допомогою пісочної терапії; розвивати увагу, мислення, пам'ять, зв'язне мовлення, дрібну моторику, тактильні відчуття, фантазію; збагачувати словниковий запас, дбати про інтонаційну виразність мовлення; виховувати естетичний смак, бережне ставлення до природи, бажання допомагати одне одному. Дод.точки доступу: Обадіна, Світлана Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Анісімова, Олена Педагогічні погляди Ф. Фребеля у практиці роботи сучасного дитсадка [Текст] / Олена Анісімова, Агафія Ковальчук> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 22-24 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- розвивальне середовище -- педагогічні ідеї Ф. Фребеля -- педагоігчна спадщина Дод.точки доступу: Ковальчук, Агафія Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |