Сібрук, В. Л. Аналіз маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa" [Текст] / В. Л. Сібрук, К. А. Кришкевич> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 71-77 : табл.; граф. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка транспорту--Авіаперевезення--Авіакомпанії "Lufthansa"--Німеччина Кл.слова (ненормовані): брендинг -- медіа-мікс -- SWOT-аналіз -- прибуток -- сили Портера Анотація: У статті проведено аналіз впливу маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa", виявлено сильні та слабкі сторони, запропоновано конкретні рекомендації щодо покращення її збутової діяльності. Також складено прогноз прибутків на наступні роки. Дод.точки доступу: Кришкевич, К.А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |