Полещук, О. Лялька - мотанка - оберіг душі [Текст] : інтегрований урок - інформатика та трудове навчання, 10 кл. / Олена Полещук, Олена Муравицька> // Трудове навчання (Шкільний світ). - 2011. - № 8. - С. 21-27 Рубрики: Трудове навчання--Інтегрований урок Кл.слова (ненормовані): систематизація знань -- українська вишивка -- орнаменти Дод.точки доступу: Муравицька, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ігрові форми і методи роботи [Текст]> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2011. - № 45/46 (грудень). - С. 67-95. - Зміст: "Врятуй принцесу" / Ю. Викович. Скарби дивослова. Літературна гра "Лабіринт" / Т. Ткачук. Літературна казка / Р. Кульчицький. Літературний турнір / Г. Ненич. Історія Мауглі - вихованця джунглів / Л. Компан. Творчі завдання за темою "Казка" / С. Полозенко. Рубрики: Зарубіжна література--Навчання--Ігрові форми і методи--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): систематизація знань -- учні -- методи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сиротюк, В. Урок на тему: "Уявлення про Всесвіт. Творці астрономії. Дослідження Всесвіту людиною" [Текст] / Володимир Сиротюк, Юрій Мирошніченко> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 8. - С. 16-20 : фотогр. - Бібліогр.: с. 20 Рубрики: Астрономія--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): хід уроку -- найвидатніші творці астрономії -- систематизація знань Анотація: Мета статті сформувати в учнів уявлення про Всесвіт; ознайомити з найвидатнішими творцями астрономії. Згадуються вчені: Ян Гевелій, Шарль Мессьє, Клавдій Птолемей, Міколай Коперник, Галілео Галілей, Йоганн Кеплер та інші. Сучасні дослідники Всесвіту: Юрій Гагарін, Сергій Всехсвятський, Леонід Каденюк і інші. Дод.точки доступу: Мирошніченко, Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Солопенко, Г. Другорядні члени речення. 8 клас [Текст] : урок-подорож / Галина Солопенко> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2012. - № 9. - С. 12-15. - Бібліогр.: с. 15 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): систематизація знань -- тема -- писемне мовлення -- урок-подорож Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шрягіна, Л. Системне мислення школярів. Діагностика і розвиток [Текст] / Лариса Шрягіна> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 9. - С. 6-7 Рубрики: Мислення--Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): система освіти -- підлітки -- систематизація знань Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Спиридонова, Т. И. Открытый урок "Travelling into Space" [Текст] / Т. И. Спиридонова> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 6. - С. 50-54. - Текст рос., англ. . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): узагальнення знань -- систематизація знань -- ігри Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Пяничук, Ірина. Musik. Die Kunst ist Lang und Kurz ist Unser Leben [Текст] : Німецька мова, 6 клас / І. Пяничук> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 61-64 : ілюстр. - Текст укр., нім. Рубрики: Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): класична музика -- систематизація знань -- акторські здібності Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Ковчин, Н. А. Дидактичні особливості диференціації навчання (на матеріалах шкільної географії) [Текст] / Н. А. Ковчин> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 30-33. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Географія--Диференційоване навчання Кл.слова (ненормовані): пізнавальні можливості -- інтелектуальні здібності -- систематизація знань Анотація: У статті йдеться про диференційоване навчання в старших класах загальгоосвітньої школи. Цей процес буде ефективним за умови забезпечення всебічного дослідження здібностей та та особливостей розвитку особистості в процесі навчання шляхом застосування комплексної методи діагностики інтелектуальних досягнень учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Федоришин, Надія. Властивості степеня із цілим показником. Запис числа в стандартному вигляді. Урок алгебри. 8-й клас [Текст] / Н. Федоришин> // Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 15. - С. 22-24 Рубрики: Алгебра--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): дії із числами -- систематизація знань -- розв'язування вправ -- рубрика "Цікава математика" Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Череп, Тетяна. Числові функції. Урок алгебри і початків аналізу. 10-й клас (рівень стандарту) [Текст] / Т. Череп> // Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 15. - С. 25-28 : рис. Рубрики: Алгебра--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): графік функції -- область визначення -- множина значень -- систематизація знань Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Маркова, І. С. Типологія та структура уроків: від теорії до практики [Текст] / І. С. Маркова> // Математика в школах України. - 2015. - № 31/32. - С. 2-29 : рис., табл. - Початок. - 2015. - № 27-28 Рубрики: Математика--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): сума кутів трикутника -- практична робота -- робота з підручником -- систематизація знань -- трапеція -- тестові завдання -- перевірка -- графічні вправи -- вектор -- піраміда Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Таровита, Ірина. Правду в приказках шукай ; Мудрість народів світу в неповних реченнях [Текст] : [уроки в 5 та 8 кл.] / Ірина Таровита> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 11. - С. 11-15 Рубрики: Фольклор--Методика викладання Уроки--Розробки Кл.слова (ненормовані): урок-турнір -- прислів'я -- приказки -- усна народна творчість -- односкладні речення -- неповні речення -- узагальнення знань -- систематизація знань Анотація: Вивчаються перлини народної мудрості – українські прислів'я та приказки; формуються вміння розрізняти, осмислено приймати їх, пояснювати зміст; поширювати й уточнювати словниковий запаз школярів, їхні уявлення про навколишній світ; розвивати вміння дітей доречно і влучно застосовувати сталі вислови в різних життєвих ситуаціях. Повторити й узагальнити вивчений матеріал про неповні речення, удосконалювати вміння розрізняти неповні та односкладні речення, грамотно ставити тире в неповних реченнях; розвивати мислення, аналітичні здібності учнів, збагачувати словниковий запас, розширювати уявлення про культуру своєї нації та інших народів світу через застосування відповідного дидактичного матеріалу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Азарова, О. What a disaster! [Текст] / О. Азарова> // Іноземні мови в школах України. - 2016. - № 1. - С. 21-24 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): систематизація знань -- дискусія -- усне мовлення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Бугайчук, Н. Аліса в країні чудес [Текст] / Н. Бугайчук, Н. Українець> // Іноземні мови в школах України. - 2016. - № 2. - С. 38-40 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): соціокультурна компетенція -- систематизація знань -- актуалізація знань Дод.точки доступу: Українець, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Гапшенко, Маргарита. Ферум. Солі Феруму. Застосування сполук Феруму. 10-й клас (рівень стандарту) [Текст] / М. Гапшенко> // Хімія (Шкільний світ). - 2016. - № 4. - С. 41-43 : табл. Рубрики: Хімія--Розробка уроків Кл.слова (ненормовані): мотивація навчальної діяльності -- технології критичного мислення -- систематизація знань Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Красницька, Марія. Показникова й логарифмічна функції. Узагальнювальний урок алгебри і початків аналізу. 11-й клас [Текст] / М. Красницька> // Математика (Шкільний світ). - 2016. - № 7. - 29-33. Рубрики: Алгебра--Методика викладання Логарифмічні функції--Алгебра і початки аналізу--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): математична розминка -- систематизація знань -- рефлексія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Шворак, Тетяна. Додатні та від'ємні числа [Текст] : про Василя Сухомлинського на уроці математики у 6-му кл. / Т. Шворак> // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 1. - С. 24-30 : рис., табл. - Дод.: № 1-3 Рубрики: Математика--Інтегровані уроки Кл.слова (ненормовані): систематизація знань -- знання з української літератури -- любов до книги й читання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Баранова, Світлана. Цікаві задачі про коло [Текст] : матеріали для мат. гуртка в 9-му кл. / С. Баранова> // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 6. - С. 13-16 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 16 Рубрики: Математика--Позанавчальна виховна робота--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): нестандартні задачі -- урок повторення -- систематизація знань -- декартові координати на площині -- рівняння кола Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пашкова , Ванда. Відсоткові розрахунки [Текст] : урок алгебри і початків аналізу в 10-му кл. / В. Пашкова > // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 9. - С. 17-24 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 24. - Дод. № 1-4 Рубрики: Алгебра--Методика викладання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): інтерактивні прийоми -- методичні ігри -- спільне формування рішень -- систематизація знань -- гра "Банк" -- самооцінювання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Мірошник, Олена. Форми організації навчального процесу з фізики [Текст] / Олена Мірошник> // Фізика (Шкільний світ). - 2018. - № 5. - С. 12-20 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 20 Рубрики: Фізика--Навчальний процес Кл.слова (ненормовані): удосконалення знань -- систематизація знань -- логіка Анотація: В основі організації навчального процесу лежить класно-урочиста система навчання, яка склалася ще на межі ХVI - ХVII ст. Її фундаментом вважають видатного педагога Яна Амоса Коменського. Цій системі навчання історично передували індивідуальне та індивідуально-групове навчання, про що і розповідається в цій статті. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |