Максименко, Ольга. Через прозорі відносини до якості послуг: формування єдиних критеріїв оцінки управляючих компаній [Текст] / О. Максименко> // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 4. - С. 31-37 : рис., табл. Рубрики: Маркетингові технології Житлово - комунальне господарство Кл.слова (ненормовані): житлово-комунальні послуги -- система оцінки відповідності -- управляюча компанія Анотація: У статті йдеться про реформування житлово-комунального господарства через запровадження ефективних форм управління житловим фондом. Перетворення в житлово-комунальній галузі торкнулися й системи управління як ЖКГ в цілому, так й житлової сфери зокрема. В даній публікації надаються результати напрацювань експертної групи щодо критеріїв оцінювання управителів/управляючої компанії в сфері надання житлово-комунальних послуг. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |