Кузьміна, Л. Система вправ для формування термінологічної компетентності студентів залізничних спеціальностей внз [Текст] / Лідія Кузьміна> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 39-41. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Мовознавство--Вивчення та викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): термінологічна компетентність -- термінологічні навички -- система вправ -- ситуативні вправи Анотація: Стаття присвячена проблемі вдосконалення навчання українського професійного мовлення студентів залізничних спеціальностей ВНЗ. Визначено основні напрями роботи з розвитку термінологічних навичок. Запропоновано систему вправ, спрямовану на поетичне формування термінологічної компетентності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Скибун, Н. Лінгводидактичний аспект формування професійної компетентності фахівців туристичного профілю [Текст] / Наталя Скибун> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 52-55. Рубрики: Українська мова--Підготовка фахівців Українська мова--Викладання у ВНЗ Українська мова--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): професійна освіта -- мовленнєва компетентність -- аналіз професійних мовленнєвих ситуацій -- ситуативні вправи -- моделювання навчальної мовленнєвої ситуації Анотація: У статті розкрито лінгводидактичний аспект формування професійної мовленнєвої компетентності фахівців туристичного профілю. Аналіз і синтез наукових досліджень переконав автора, що вибір методів навчання залежить від матеріалу, пропонованого для вивчення, його зв'язку з попереднім і наступним матеріалом, співвідношення в матеріалі елементів теоретичного і практичного характеру, рівня загального розвитку та мовленнєвої підготовки студентів. Визначено найбільш продуктивні методи і прийоми формування професійної мовленнєвої підготовленості майбутніх фахівців. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Коновалова, М. В. Підручник для нової школи [Текст] / М. В. Коновалова> // Зарубіжна література в школі. - 2017. - № 3/4. - С. 6-7 : іл. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Загальноосвітні школи--9-й клас Підручники--Навчальна література Рецензії на книги Кл.слова (ненормовані): ситуативні вправи -- ігрові матеріали -- підсумкові запитання -- ілюстрації Анотація: В підручнику Паращич В.В. та Фефілової Г.Є. сконцентровано навчальний матеріал, зазначено можливі шляхи аналізування художнього твору й орієнтири інтерпретування образів літературних героїв. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Довга, Тетяна. Здоров'я і безпека. Реалізація наскрізної лінії на уроках математики в 5 - 6-х класах [Текст] / Тетяна Довга> // Математика (Шкільний світ). - 2019. - № 2. - С. 4-7 : табл. - Бібліогр.: с. 5. - Дод. Рубрики: Математика--Нестандартні уроки--Безпека життєдіяльності--5-6 й класи Кл.слова (ненормовані): навчальні програми -- натуральні числа -- ситуативні вправи -- спосіб життя Анотація: Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; фактично вони є соціально значними надпредметними темами, які допомогають формуванню в учнів уявлень про суспільство загалом, розвивають здатність застосовувати отриані знання в різних ситуаціях. У цій статті розглянуто реалізацію наскрізної змістової лінії "Здоров'я і безпека" на уроках математики у 5 - 6 класах. Наведені варіанти прикладів і задач, які ілюструють реалізацію цієї лінії. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Головач, С. О. Ідея радості життя та відкриття світу в романі Е. Портер "Полліанна". 5-й клас [Текст] / С. О. Головач> // Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 5/6 (берез.). - С. 16-20 : іл. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--5-й клас, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): Полліанна, роман, про твір -- інтерактивний прийом навчання -- інтерактивні вправи -- дидактичні ігри -- ситуативні вправи Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |