Фокус на споживачів - дослідження споживчих настроїв від Genesys [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 16-26 : табл.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Бізнес
Кл.слова (ненормовані):
репутація -- служба сервісу -- адвокація -- клієнтський досвід
Анотація: У статті досліджується, як споживачі воліють взаємодіяти з бізнесом, що вони найбільше цінують при спілкуванні з бізнесом, якою особистою інформацією вони хочуть ділитися в обмін на кращий клієнтський досвід, і що не вистачає бізнесу, коли мова йде про надання виняткового сервісу для своїх клієнтів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)