Железна, Т.
    Сором'язливість - складова неуспішності в навчанні [Текст] / Тетяна Железна // Психолог (Шкільний світ). - 2011. - № 35/36. - С. 18-19. - Бібліогр.: с. 19
Рубрики: Вікова психологія--Молодший шкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
практичне групове заняття -- тихий голос -- занепокоєння


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Железна, Т.
    Сором'язливість - складова неуспішності в навчанні [Текст] / Тетяна Железна // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 11. - С. 20-21. - Бібліогр.: с. 21
ББК 88.8
Рубрики: Емоції--Дитяча психологія
   Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
тремтіння -- пітнявість -- прискорене серцебиття


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Оверченко, А. І.
    Подолання сором'язливості в осіб юнацького віку за допомогою соціально - психологічного тренінгу [Текст] / А. І. Оверченко // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 12. - С. 63-71. - Бібліогр. : 14 назв.
ББК 74+88
Рубрики: Тренінги--Соціально-психологічні--Сором'язливість--Подолання
Анотація: У статті висвітлюється Програма тренінгу, створеного з метою подолання такої характерологічної риси особистості, як сором'язливість, побудованого на основі результатів теоретико - емпіричного дослідження цього феномену в осіб юнацького віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Соколов, Ф.
    Кулиба й сором "розбійників" [Текст] / Федір Соколов // Чернігівщина: новини і оголошення. - 2014. - 19 черв. (№ 25). - С. 7
ББК 63
Рубрики: Історія села--Кувечичі, село Чернігівського району.
Анотація: Проблеми самоврядування с. Кувечичі Чернігівського р-ну.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)





    Чуб, Н. В.
    Як працювати з сором'язливими учнями [Текст] / Н. В. Чуб // Фізичне виховання в школах України. - 2016. - № 4. - С. 37-39.
Рубрики: Психологія педагогічна--Вчитель і учень
Кл.слова (ненормовані):
сором'язлива дитина -- навчання дитини -- відповідь з місця -- виклик до дошки -- сильні сторони дитини
Анотація: У рубриці "Поради психолога" досліджується проблема розпізнання сором'язливої дитини, її навчання і бачення сильних і слабких сторін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гой, Н. Б.
    Таємниці твоєї душі [Текст] / Н. Б. Гой // Позакласний час. - 2017. - N 2(лютий). - С. 26-28
Рубрики: Моральні якості і принципи--Совість
   Моральні якості і принципи--Сором

   Совість

   Сором

Кл.слова (ненормовані):
Духовні цінності
Анотація: План-конспект виховної години. Мета: допомогти учням усвідомити, що таке совість і сором, як пов'язані почуття совісті й відповідальності перед собою та перед іншими.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Чуб, Н. В.
    Як працювати із сором'язливими учнями [Текст] / Н. В. Чуб // ФІзичне виховання в школах України. - 2017. - № 9. - С. 37-39.
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
сором'язливі діти -- відповідь з місця -- сильні сторони дитини -- психологічна підтримка
Анотація: Вчити дітей непросто. У кожної дитини свій характер, свої особливості. І вчителеві доводиться знаходити ключик до кожного учня, щоб не залишити нікого без уваги, навчити кожного, незважаючи на труднощі. Є діти, які не хочуть вчитися, тому що не бачать в цьому сенсу. Є ті, хто лінується і воліє бути двієчниками і нічого не робити. А є діти, які можуть бути неуспішними через свою невпевненість, через те, що вони соромляться виступати перед класом, бояться контролю з боку вчителя, побоюються бути смішними в очах однокласників. І ця сором’язливість заважає їм учитися і проявляти свої знання і здібності. У таких випадках саме вчитель може прийти на допомогу. І хоча працювати з такими дітьми так само непросто, як і з двієчниками або гіперактивними дітьми, терплячий і мудрий учитель завжди знайде підхід.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Яременко, Василь.
    "Не для людей, тієї слави." (скромність і творча самореалізація Тараса Шевченка) [Текст] / Василь Яременко // Слово і час. - 2017. - № 11. - С. 12-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Письменники України, 19 ст.
   Шевченкознавство

Кл.слова (ненормовані):
мораль, скромність, смиренність, гординя, сором, слава, талант, покликання, християнство
Анотація: У статті на основі ретельного текстувального аналізу (листи, щоденник, спогади, автобіографія, літературні твори) уперше досліджено феномен Шевченкової скромності, зафіксований у його доробку. Відповідно витлумачено окремі й мистецькі твори, уточнено й доповнено коментарі до них.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ґолибард, Євген.
    Очищуюча сила сорому [Текст] / Євген Ґолибард // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 41-42
Рубрики: Етика--Моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
моральна свідомість -- совість -- сором -- сумління -- зло -- добро -- очищення совісті
Анотація: Розмова про основні світоглядні поняття, що мають формувати свідому відповідальність майбутніх громадян. У статті розповідається про очищення совісті за допомогою сорому. Сором – це головний інструмент, за допомогою якого Совість збуджує сумління, закликає людину до відновлення справедливості, до усунення заподіяної шкоди або стає перешкодою перед неправильним кроком.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Кручик, Ігор.
    Сором і утома, або бітте-дрітте [поета Бориса Чичибабіна] [Текст] / Ігор Кручик // Літературна Україна. - 2020. - 26 груд. (№ 49/50). - С. 8
Рубрики: Письменники українські російськомовні, 20 ст.


Дод.точки доступу:
Чичибабин, Борис Олексійович (1923-1994) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Янкова, Наталія.
    Як Вам не соромно?! [Текст] / Наталія Янкова // Жінка. - 2018. - № 10. - С. 36-37
Рубрики: Емоції--Практична психологія
   Емоційно-вольові процеси--Сором

Кл.слова (ненормовані):
почуття сорому -- провина -- вніб 5
Анотація: Сором - це емоція, що змушує нас почуватися кепсько через власне "я". Але, приховуючи страх бути самою собою, ми стаємо більш мізерними.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)