Заморська, Л. До питання про визначення категорії "норма права" [Текст] / Л. Заморська> // Право України. - 2011. - № 4. - С. 159-163. - Библиогр.: с. 163 (15 назв)
Кл.слова (ненормовані): теорія держави і права -- норма права -- соціальна норма Анотація: У статті автор аналізує процес становлення та сучасний зміст розуміння терміна "норма права" у юриспруденції. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Заморська, Любов Ігорівна. Теоретико-гносеологічний зміст категорії "соціальна норма" в радянській юриспруденції [Текст] / Л. І. Заморська> // Держава і право. - 2011. - Вип. 53. - С. 43-48. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Соціальні відносини--Соціальні групи Кл.слова (ненормовані): норма -- соціальна норма -- правові норми Анотація: Розглянуто сутнісний зміст поняття соціальної норми, її властивості та визначено необхідність існування її для упорядкування суспільних (в тому числі правових) відносин. |
Позняк, Світлана. Соціальні норми, довіра і громадянська взаємодія / С. Позняк> // Психологія і суспільство. - 2013. - № 4. - С. 83-88 Рубрики: Психологія--Соціальна Кл.слова (ненормовані): соціальна норма -- суспільство -- поведінка суб’єкта -- громадянин -- ідентичність -- соціальний остракізм -- соціальний капітал -- довіра -- надійність -- радіус довіри -- громадянська взаємодія -- мережа соціальних комунікацій Анотація: У статті досліджуються особливості нормативного регулювання поведінки членів суспільства, механізми та детермінанти формування і функціонування соціальних норм, а також вивчається роль норм довіри і надійності у забезпеченні позитивної кореляції між соціальним капіталом та готовністю громадян долучатися до спільної суспільно продуктивної діяльності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Щукіна, О. В. Колектив як засіб виховного впливу на особистість [Текст] / О. В. Щукіна> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 4. - С. 18-23. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соціальна педагогіка--Студенти--Виховання особистості Кл.слова (ненормовані): колектив -- студенська група -- соціальна норма Анотація: У статті розглянута проблема виховного впливу колективу на виховання особистості. У контексті дослідження розглядається колектив студентів - навчальна група, весь навчальний заклад, а також студенти-активісти, які репрезінтують себе загальної позааудиторної діяльності за межами навчального закладу. Студентське середовище активно впливає на формування стилю поведінки, манер і звичок, на їх оцінку подій і цінностей. При цьому завдання педагога в контексті соціальної педагогіки - здійснювати педагогічну підтримку, допомагати педагогічно доцільними методами становленню позитивного настрою, спрямованого на розвиток професійної компетентності, вміння керувати колективом, бути громадянином і патріотом. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |