Кожедуб, Лідія. Навчання читанню художніх творів у мовних ВНЗ в умовах зниження рівня читацької активності в суспільстві / Лідія Кожедуб> // Вища школа. - 2011. - № 3. - С. 105-113. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Студенство--Культура читання Кл.слова (ненормовані): читацька культура -- читацька активність -- соціокультурна компетентність -- інтерактивні методи навчання Анотація: Розглядається проблема стимулювання інтересу до читання художньої літератури у процесі навчання читанню. Досліджуються фактори, які впливають на читацьку активність студентів. Окреслюються основні шляхи підвищення інтересу до читання у процесі розвиткц компетенції в читанні. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вінічук, І. Інформаційно-комунікативні технології як засіб удосконалення бібліотечної системи України в умовах становлення інформаційного суспільства [Текст] / І. Вінічук> // Бібліотечний вісник. - 2012. - №3. - С. 8-15 Рубрики: Інформаційні ресурси--Інформаційні технології--Електронні ресурси Кл.слова (ненормовані): Інформаційне суспільство -- Суспільство знань -- Екстракція нових знань -- Достовірність інформації -- Автоматичне зчитування каталогів -- Аудіокниги -- Інтегрований технологічний цикл -- Соціокультурна компетентність Анотація: Розглядаються трансформаційні процеси у бібліотеках в умовах переходу від індустріального суспільства до суспільства знань. Сектор інформаційних послуг аналізується з точки зору його розширення, отримання доступу до національних та світових інформаційних електронних ресурсів. Обгрунтовується доцільність використання у бібліотечно-інформаційній діяльності елементів ринкових відносин. Наголошується на необхідності впровадження в бібліотечну справу передових надбань сучасного менеджменту. Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1) |
Пономарьова, К. Компетентнісний підхід у навчанні грамоти першокласників [Текст] / Катерина Пономарьова> // Початкова школа. - 2012. - № 9. - С. 35-40 Рубрики: Українська мова--Навчання грамоти Кл.слова (ненормовані): мовленнєва компетентність -- діалогічне мовлення -- зв'язні висловлювання -- писемне мовлення -- соціокультурна компетентність Анотація: Розглядаються аспекти реалізації компетентнісного підходу у навчанні грамоти першокласників. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вашуленко, Микола Методичні настанови щодо уроків навчання грамоти за новим "Букварем" (Автори М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко) [Текст] / Микола Вашуленко, Оксана Вашуленко> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 37. - С. 3-9. - Бібліогр.: с. 9 Рубрики: Буквар--Навчання грамоти--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): мовленева компетентність -- мовна компетентність -- соціокультурна компетентність Дод.точки доступу: Вашуленко, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шахрайчук, Т. Є. Сценарій новорічного свята англійською мовою [Текст] / Т. Є. Шахрайчук, Ю. М. Чала> // Іноземні мови. - 2012. - № 4. - С. 66-68 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): виступ -- обговорення на уроках -- соціокультурна компетентність Дод.точки доступу: Чала, Ю.М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Ярмолюк, Алла. Роль навчального тексту у формуванні ціннісно-смислових орієнтацій учнів 5-х класів [Текст] / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 11-15. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Робота з текстом Кл.слова (ненормовані): картина світу -- мовна картина світу -- ціннісно-смислові орієнтації учнів -- соціокультурна компетентність -- комунікативна компетентність Анотація: У статті з'ясовано суть понять "мовна картина світу", "ціннісна картина світу", визначено дидактичні можливості навчального тексту як важливого засобу формування ціннісного компонента комунікативної компетентності учнів 5-7 класів на уроках української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ярмолюк, А. Соціокультурна компетентність як засіб становлення ціннісно-смислових орієнтацій учня [Текст] / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 11-16. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Українська мова--Процес навчання--Комунікативна компетентність Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетентність -- ціннісно-смислові орієнтації учнів -- соціокультурна компетентність -- критерії оцінювання рівня сформованості соціокультурної компетентності Анотація: У статті з'ясовано особливості становлення ціннісно-смислових орієнтацій учнів основної школи, проаналізовано й узагальнено результати дослідження стану сформованості соціокультурної компетентності в учнів 5-7 класів на уроках української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Калініна, Людмила. Міжкультурна освіта в школі [Текст] : курс для керівників ЗНЗ і працівників сфери освіти / Л. Калініна, Г. Калініна> // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 21/22. - С. 10-47. - Бібліогр.: с. 28. Рубрики: Загальноосвітні школи--Культура--Управління Кл.слова (ненормовані): менеджмент культури -- соціокультурна компетентність -- інтеркультурна педагогіка Дод.точки доступу: Калініна, Галина Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Горошкін, І. Роль міждисциплінарних зв'язків у мовній підготовці майбутніх перекладачів [Текст] / Ігор Горошкін> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 3-5. - Бібліогр.: 2 назви. - Зміст: "Я - украинец, до седьмых колен." / В. Шовкошитний. "Прийшли. Спасибі. Ось мої полки." / Л. Костенко. Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ Мовознавство--Переклад Українська мова--Переклад Кл.слова (ненормовані): міждисциплінарні зв'язки -- комунікативна компетентність -- соціокультурна компетентність -- майбутні перекладачі -- проект -- інтерактивні методи і прийоми Анотація: У статті обґрунтовано можливості навчальної дисципліни "Українська мова за професійним спілкуванням" для реалізації міждисциплінарних зв'язків з турецькою мовою з метою формування комунікативної та соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів. Акцентовано увагу на важливості застосування проектів в організації самостійної роботи студентів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Безвін, Юлія Геннадіївна. Особливості формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту [Текст] / Ю. Г. Безвін, Г. І. Подосиннікова> // Іноземні мови. - 2019. - № 4. - С. 24-37 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): соціокультурна компетентність -- проєктна діяльність -- система вправ Анотація: У статті розкрито особливості організації навчального процесу для формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту. Охарактеризовано структуру та зміст системи вправ, на якій грунтується розроблена модель навчання. Структура системи вправ для формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту забезпечує організацію роботи студентів за етапами, які відображають логіку проєкту цього типу, та передбачає проведення інформаційного дослідження соціокультурного явища на трьох етапах проєкту: 1) підготовчий; 2) виконавчий; 3) завершальний. У межах етапів виокремлено стадії проєктної діяльності, на яких з опорою на критичне мислення розв'язуються ті чи ті дослідницькі завдання проєкту та превалюють певні види мовленнєвої діяльності. При цьому, виходячи зі специфіки інформаційно-дослідницького проєкту, базовою визначена мовленнева діяльність читання, зокрема критичне читання. Засобом реалізації розробленої моделі навчання є спеціально дібраний лінгвосоціокультурний матеріал, представлений текстами статей-новин електронних англомовних газетних та журнальних видань Великобританії та США. Надано рекомендації щодо практичної імплементіції моделі формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту на заняттях з дисципліни "Практика англійського усного та писемного мовлення". При цьому враховано, по-перше, вимоги програми щодо рівня сформованості соціокультурної компетентності майбутніх викладачів англійської мови, тематики навчання, обсягу та розподілу часу на аудиторну і самостійну позааудиторну роботу та, по-друге, особливості організації навчального процесу під час реалізації проєктної діяльності, зокрема зміст етапів і стадій, які становлять структуру інформаційно-дослідницього проєкту. Запропоновано приблизний розподіл часу на аудиторну та позааудиторну роботу студентів, докладно охарактеризовано поетапну реалізацію авторської моделі навчання. Надано приклади завдань та навчальних матеріалів англійською мовою. Дод.точки доступу: Подосиннікова, Ганна Ігорівна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |