Черниш, В. В.
    Нерозривність науки і практики: співпраця Київського національного лінгвістичного університету із середніми загальноосвітніми навчальними закладами України [Текст] / В. В. Черниш ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 3-12 : il. . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
спецкурси -- профіль навчання -- кафедра іноземних мов

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Коляда, Ігор.
    Спецкурс у вищій школі: теорія та методика (на прикладі окремих спецкурсів) [Текст] / Ігор Коляда, Сергій Вергун, Віка Павлюченко // Історія в школі. - 2013. - № 2. - С. 18-30 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Поняття, мета і завдання спецкурсу у вищій школі ; Контроль і оцінка знань студентів за підсумками спецкурсів ; Методичні принципи і прийоми викладання спецкурсу ; Самостійна робота студента при вивченні спецкурсу ; Методика викладання спецкурсу на прикладі теми "Нейтралітет Швейцарії у Другій світовій війні (1939-1945 рр.)" ; Методика викладання спецкурсу на прикладі теми "Гейдар Алієв і система формування нової державності в Азербайджані (1993-2003рр.)"
ББК 74.48
Рубрики: Історія--Методика викладання--Спецкурси--Вища школа


Дод.точки доступу:
Вергун, Сергій; Павлюченко, Віка




    Юхимович, О. А.
    Викладання економічних дисциплін за допомогою онлайн-сервісів [Текст] / О. А. Юхимович // Географія та економіка в рідній школі. - 2016. - № 3. - С. 9-11. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Економіка--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- економічні спецкурси -- інформаційні технології -- онлайн-ресурси -- навчальний процес
Анотація: У статті йдеться про те, що велика роль у формуванні інформаційної, життєвої та життєтворчої компетентностей учнів відводиться викладанню економічних спецкурсів. Основна мета уроку з використанням ресурсів онлайн-сервісів відповідає триєдиній дидактичній меті уроку: освітній аспект, розвивальний аспект, виховний аспект.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Дікун, І. А.
    Практико-орієнтовані спецкурси у професійній підготовці майбутніх учителів музики [Текст] / І. А. Дікун // Мистецтво та освіта. - 2019. - № 4. - С. 46-51. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Підготовка кадрів--ВНЗ--Музична освіта
Анотація: Стаття присвячена питанню впровадження в освітній процес закладів вищої музично-педагогічної освіти практико-орієнтованих спецкурсів як інноваційної форми професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Денисова, А. В.
    Спецкурс "Моніторинг якості освіти в контексті взаємодії зі стейкхолдерами" як умова підготовки компетентних фахівців професійної освіти [Текст] / А. В. Денисова // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 4 (22). - С. 30-43 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Професійна освіта--Підготовка фахівців
   Якість освіти--Професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
заклади професійної освіти -- якість освіти -- підвищення кваліфікації -- спецкурси -- стейкхолдер


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)