Черниш, В. В. Нерозривність науки і практики: співпраця Київського національного лінгвістичного університету із середніми загальноосвітніми навчальними закладами України [Текст] / В. В. Черниш ; Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 3-12 : il. . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): спецкурси -- профіль навчання -- кафедра іноземних мов Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Коляда, Ігор. Спецкурс у вищій школі: теорія та методика (на прикладі окремих спецкурсів) [Текст] / Ігор Коляда, Сергій Вергун, Віка Павлюченко> // Історія в школі. - 2013. - № 2. - С. 18-30 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Поняття, мета і завдання спецкурсу у вищій школі ; Контроль і оцінка знань студентів за підсумками спецкурсів ; Методичні принципи і прийоми викладання спецкурсу ; Самостійна робота студента при вивченні спецкурсу ; Методика викладання спецкурсу на прикладі теми "Нейтралітет Швейцарії у Другій світовій війні (1939-1945 рр.)" ; Методика викладання спецкурсу на прикладі теми "Гейдар Алієв і система формування нової державності в Азербайджані (1993-2003рр.)" Рубрики: Історія--Методика викладання--Спецкурси--Вища школа Дод.точки доступу: Вергун, Сергій; Павлюченко, Віка |
Юхимович, О. А. Викладання економічних дисциплін за допомогою онлайн-сервісів [Текст] / О. А. Юхимович> // Географія та економіка в рідній школі. - 2016. - № 3. - С. 9-11. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Економіка--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): економіка -- економічні спецкурси -- інформаційні технології -- онлайн-ресурси -- навчальний процес Анотація: У статті йдеться про те, що велика роль у формуванні інформаційної, життєвої та життєтворчої компетентностей учнів відводиться викладанню економічних спецкурсів. Основна мета уроку з використанням ресурсів онлайн-сервісів відповідає триєдиній дидактичній меті уроку: освітній аспект, розвивальний аспект, виховний аспект. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дікун, І. А. Практико-орієнтовані спецкурси у професійній підготовці майбутніх учителів музики [Текст] / І. А. Дікун> // Мистецтво та освіта. - 2019. - № 4. - С. 46-51. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Підготовка кадрів--ВНЗ--Музична освіта Анотація: Стаття присвячена питанню впровадження в освітній процес закладів вищої музично-педагогічної освіти практико-орієнтованих спецкурсів як інноваційної форми професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Денисова, А. В. Спецкурс "Моніторинг якості освіти в контексті взаємодії зі стейкхолдерами" як умова підготовки компетентних фахівців професійної освіти [Текст] / А. В. Денисова> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 4 (22). - С. 30-43 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Професійна освіта--Підготовка фахівців Якість освіти--Професійна освіта Кл.слова (ненормовані): заклади професійної освіти -- якість освіти -- підвищення кваліфікації -- спецкурси -- стейкхолдер Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |