Корсаков, В. Про різновиди перевірки навчальних досягнень учнів із російської мови в 7 класі [Текст] : (для шкіл з українською мовою навчання, третій рік вивчення) / В. Корсаков> // Світова література. Шкільний світ. - 2015. - № 15/16. - С. 12-20 : табл. - Зміст: Перевірка мовних умінь і навичок ; Орієнтовний матеріал для контрольної перевірки рівня сформованості мовних умінь і навичок ; Рекомендації щодо виконання контрольної роботи ; Завдання для зорово-слухового диктанту й перевірки навичок списування ; Матеріал для контрольного письмового переказу ; Матеріал для перевірки навичок аудіювання ; Читання мовчки. Завдання для перевірки навичок читання мовчки Рубрики: Перевірка та оцінка знань--Загальноосвітні навчальні заклади Методика викладання--Російська мова Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Серія уроків із розвитку творчої компетентності молодших школярів [Текст]> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2015. - № 22. - С. 17-41 : іл. - Зміст: Звуковий аналіз слів. Навчання грамоти ; Про цифри 1-10. Додавання і віднімання в межах 10. Літр. задачі на знаходження невідомого доданка, на різницеве порівняння чисел ; Зв'язок прикметників з іменниками. Українська мова. 3-й клас ; Рід іменників. Вправи на визначення роду іменників. Родові закінчення іменників ; В.О. Сухомлинський "Який слід повинна залишити людина на землі?" ; Зимові розваги. Обчислення площі прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу Рубрики: Початкова освіта--Інтегровані уроки Початкова освіта--Компетентісний підхід Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Доброчесність в освіті [Текст] / підгот. Дмитро Шулкін> // Освіта України. - 2017. - 3 квіт. (№ 13). - С. 8-9. - Зміст: Методологія дослідження Рубрики: Освіта--Доброчесність--Україна Доброчесність--Дослідження--Міжнародні організації--Україна Кл.слова (ненормовані): черги в дитсадки -- батьківські внески -- оцінювання -- проблема репетиторства -- закупівля підручників -- вступ до магістратури -- списування Анотація: Від нерівного доступу до шкільної освіти до плагіату у вищій школі - такий широкий спектр проблем окреслено у звіті Організації економічного співробітництва та розвитку на тему доброчесності в освіті України. У цьому документі є низка рекомендацій щодо покращення ситуації. Дод.точки доступу: Шулкін, Дмитро \підгот.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Прищепа, Ольга. Післябуквений період - важливий перехід до навчання української мови в 2 класі [Текст] / Ольга Прищепа> // Початкова школа. - 2019. - № 3. - С. 8-11. Рубрики: Українська мова--Навчання письма Кл.слова (ненормовані): навчання грамоти -- письмо -- графічна сітка -- рукописні букви -- друковані букви -- швидкість письма -- самостійне списування -- списування з книги -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що післябуквений період навчання грамоти відведений для закріплення, узагальнення й удосконалення знань, умінь і навичок з письма. В цей період в учнів відбувається підсумок знань, умінь і закріплюються навички з письма, які будуть опорою у навчанні української мови в 2 класі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |