Грошев, И.
    Эмоциональный брендинг и поведение потребителя [Текст] / Игорь Грошев, Алексей Краснослободцев // Проблемы теории и практики управления. - 2012. - № 7/8. - С. 119-126 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Торгові марки
   Психологія--Емоції

Кл.слова (ненормовані):
стратегія бренду -- емоційний компонент -- споживча поведінка


Дод.точки доступу:
Краснослободцев, А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Безус, Р. М.
    Соціальні мережі у просуванні продукції органічного агровиробництва [Текст] / Р. М. Безус // Економіка АПК. - 2013. - № 5. - С. 25-30 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.32
Рубрики: Продовольчі ресурси--Органічна продукція
   Економіка торгівлі--Електронна торгівля--Маркетинг--Маркетингові дослідження

   Інформаційне суспільство--Соціальні комунікації

Кл.слова (ненормовані):
Facebook -- споживча поведінка -- попит -- потенційні покупці
Анотація: Висвітлено оцінку відкритих соціальних мереж як середовища просування продукції органічного агровиробництва в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Угнива, Светлана.
    Потребители ковидного периода [Текст] : портрет отечественного покупателя / Светлана Угнива // Новое время страны. - 2021. - № 14. - С. 32-37 : табл.
Рубрики: Споживчий кошик--Формування--Україна
   Споживчий ринок--Україна, 2020 рік

   Економічна соціологія

Кл.слова (ненормовані):
онлайн-продаж -- споживачі -- українські покупці -- споживча поведінка -- вніб 5
Анотація: Вплив COVID-19 на купівельну активність і споживчу поведінку українців.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)