Грошев, И. Эмоциональный брендинг и поведение потребителя [Текст] / Игорь Грошев, Алексей Краснослободцев> // Проблемы теории и практики управления. - 2012. - № 7/8. - С. 119-126 : рис. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Торгові марки Психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): стратегія бренду -- емоційний компонент -- споживча поведінка Дод.точки доступу: Краснослободцев, А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Безус, Р. М. Соціальні мережі у просуванні продукції органічного агровиробництва [Текст] / Р. М. Безус> // Економіка АПК. - 2013. - № 5. - С. 25-30 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Продовольчі ресурси--Органічна продукція Економіка торгівлі--Електронна торгівля--Маркетинг--Маркетингові дослідження Інформаційне суспільство--Соціальні комунікації Кл.слова (ненормовані): Facebook -- споживча поведінка -- попит -- потенційні покупці Анотація: Висвітлено оцінку відкритих соціальних мереж як середовища просування продукції органічного агровиробництва в Україні. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Угнива, Светлана. Потребители ковидного периода [Текст] : портрет отечественного покупателя / Светлана Угнива> // Новое время страны. - 2021. - № 14. - С. 32-37 : табл. Рубрики: Споживчий кошик--Формування--Україна Споживчий ринок--Україна, 2020 рік Економічна соціологія Кл.слова (ненормовані): онлайн-продаж -- споживачі -- українські покупці -- споживча поведінка -- вніб 5 Анотація: Вплив COVID-19 на купівельну активність і споживчу поведінку українців. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |