Шабельник, Тетяна.
    Основні принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком [Текст] / Тетяна Шабельник // Економіст. - 2014. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.9(4Укр)421.5
Рубрики: Фармацевтичний ринок--Управління
Кл.слова (ненормовані):
сегментація -- споживчі структури -- кінцевий споживач -- законодавство -- кон'юнктура
Анотація: У статті сформульовано принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком та дано визначення категорії "маркетингово-орієнтоване управління фармацевтичним ринком" на підставі аналізу й узагальнення літературних джерел та існуючих принципів маркетингу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)