Шабельник, Тетяна. Основні принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком [Текст] / Тетяна Шабельник> // Економіст. - 2014. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фармацевтичний ринок--Управління Кл.слова (ненормовані): сегментація -- споживчі структури -- кінцевий споживач -- законодавство -- кон'юнктура Анотація: У статті сформульовано принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком та дано визначення категорії "маркетингово-орієнтоване управління фармацевтичним ринком" на підставі аналізу й узагальнення літературних джерел та існуючих принципів маркетингу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |