Эйдлин, В. И. О соотношении восприятия и понимания текста [Текст] / В. И. Эйдлин> // Вопросы психологии. - 2012. - № 1. - С. 25-36. - Библиогр.: с. 35-36 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): сприйняття тексту -- розуміння тексту -- запам'ятовування тексту Анотація: Исследование восприятия детьми младшего школьного возраста художественных произведений позволило обнаружить, что при выполнении задания передать прочитанное дети склонны к прямому цитированию текста оригинала. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лобчук, О. Усвідомлення прочитаного на уроках мови [Текст] / Олена Лобчук> // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 14-16. - Бібліогр.: 2 назв. Рубрики: Українська мова--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): сприйняття тексту -- розуміння прочитаного -- молодші школярі -- робота над текстом Анотація: У статті наведено методичні поради щодо формування умінь учнів початкових класів сприймати та осмислювати прочитане. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |