Кіктенко, З. П.
    Роль маркетингових комунікацій у мережах роздрібної торгівлі [Текст] / З. П. Кіктенко, А. Д. Тимофеєнко // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 3. - С. 189-193 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 193 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Торгівля--Роздрібна торгівля--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
стимулювання збуту -- акція -- споживач -- супермаркет -- знижка -- персонал


Дод.точки доступу:
Тимофеєнко, А. Д.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Пацалюк, К. О.
    Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк // Вісник. - 2015. - № 1. - С. 75-77 : табл. - Бібліогр.: с. 77
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
комунікаційна політика -- рекламна діяльність -- засоби реклами -- канали поширення -- стимулювання збуту


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)