Новикова, М. А. Новое в исследованиях "самооцениваемого интеллекта" и имплицитных теорий [Текст] / М. А. Новикова> // Вопросы психологии. - 2012. - № 5. - С. 162-170. - Библиогр.: с. 170 Рубрики: Психологія--Теорії Кл.слова (ненормовані): імпліцитні теорії -- самооцінка інтелекту -- цільові орієнтації -- стратегії навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гончарук, О. В. Межпредметные связи как средство учебной деятельности учащихся в начальной школе [Текст] / О. В. Гончарук> // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 1. - С. 33-38 : ил. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 38 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади--Міжпредметні зв'язки Кл.слова (ненормовані): особистісні результати навчання -- стратегії навчання -- розвиток учнів Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Шуляр, Василь. Стратегії організації освітнього процесу: до реалізації Концепції "Нова українська школа" [Текст] / Василь Шуляр> // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 93-104. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Нова українська школа--Освітній процес Кл.слова (ненормовані): педагогічні компетентності -- особистісний розвиток -- саморозвиток -- стратегії навчання -- інноваційні процеси Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |