Карачина, Н. П. Концепт територіального брендингу в контексті соціально-економічного розвитку сільських територій [Текст] / Н. П. Карачина, Т. В. Вакар, І. О. Мороз> // Економіка та держава. - 2019. - № 4. - С. 25-32 : рис. - Бібліогр.: с. 31-32
Кл.слова (ненормовані): атрибути бренду -- структорологічна модель брендингу -- історія -- трактування категорій -- теорія брендингу територій -- управління Анотація: У статті досліджено потенціал та перспективи територіального брендингу як своєрідної альтернативної, нетрадиційної маркетингової технології сільського розвитку. Розглянуто особливості такого брендингу в Україні. Підкреслено, що актуальність брендингу загалом та брендингу територій обумовлені останніми тенденціями сучасного бізнесу, за якими фактор якості відіграє все меншу роль у здійсненні впливу на споживача: брендові товари складають переважну більшість постіндустріальних економік; все більше зростає престиж національних торгових марок; окупність брендингу усталено зменшується; подальше товарне насичення продуктових ринків диктує необхідність забезпечити більший доступ до споживача. Дод.точки доступу: Вакар, Т. В.; Мороз, І. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |