Кочерга, О.
    Психофізіологічні особливості діяльності учениць початкової школи [Текст] / О. Кочерга // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 12-17
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
сугестивність -- адаптованість -- альтруїзм

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Фартух, Лариса.
    Традиції й новаторські зрушення в поезії кінця ХІХ-початку ХХ ст. [Текст] : цикл уроків. 10-й клас / Л. Фартух // Світова література. Шкільний світ. - 2016. - № 1. - С. 30-70 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Всесвіт - лише галерея символів". Символізм як літературний напрям останньої третини ХІХ - початку ХХ століття ; "Найкращий поет свого часу". Світ поезії Поля Верлена. Сугестія як важливий художній засіб символістської поезії ; "Людина з підметками з вітру" Артюр Рембо. Художній аналіз твору "П'яний корабель" ; "Алхімік слова". Художній аналіз поезій Артюра Рембо "Відчуття", "Голосівки" ; Захист творчих проектів на тему "Символізм як літературно-мистецький напрям кінця ХІХ - початку ХХ століття"
Рубрики: Зарубіжна література--Викладання зарубіжної літератури


Дод.точки доступу:
Рембо, Артюр (французький поет, представник символізму ; 1854-1891) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 60-69 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 1. - С. 16-60. - Зміст: Урок № 60. Тема: Шарль Бодлер - пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка "Квіти зла" (загальна характеристика) ; Урок № 61. Тема: Система "відповідностей" у поезії. Аналіз віршів " Відповідності" та "Вечорова гармонія" ; Урок № 62. Тема: Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналіз вірша "Гімн Красі" ; Урок № 63. Тема:Традиції і новаторство вирішення проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос" Шарля Бодлера ; Урок № 64. Тема: Вірш "Поетичне мистецтво" як художній маніфест символізму від Поля Верлена ; Урок № 65. Тема: Зображення пейзажів природи й душі в "Осінній пісні". Сугестивність, музичність, живописність лірики ; Урок № 66. Тема: Художнє новаторство Артюра Рембо. Образ ліричного героя у вірші "Моя циганерія" ; Урок № 67. Тема: Асиціативно-чуттєва картина Всесвіту у вірші Артюра Рембо "Голосівки". Поєднання у творі рис символізму й імпресіонізму ; Урок № 68. Тема: Виразне читання напам’ять улюблених віршів "проклятих поетів" з обгрунтуванням вибору ; Урок № 69. Тема: Контрольна робота з теми "Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці" (тести, аналіз вірша або фрагмента поетичного твору у творчості вивчених авторів)
Рубрики: Уроки світової літератури--Планування
   Письменники французькі, 19 ст.--Поети

   Стилі і напрями літератури--Імпресіонізм

   Стилі і напрями літератури--Модернізм

   Стилі і напрями літератури--Символізм



Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\; Рембо, Артюр (французький поет, представник символізму ; 1854-1891) \про нього\; Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)