Шустова, И. Ю. Детско-взрослая общность в классе и её роль в развитии субъективности школьника [Текст] / И. Ю. Шустова> // Воспитание школьников. - 2013. - № 3. - С. 21-28. - Библиогр.: с. 28 . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Діти--Комунікації--Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): клас -- творчість учителя -- спілкування Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вознюк, Лідія. Роль функції мотивації у діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / Л. Вознюк> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 182-186. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Загальноосвітня школа--Керівники Освітній менеджмент--Загальноосвітні навчальні заклади Наукові дослідження Кл.слова (ненормовані): менеджер освіти -- шкільний менеджмент -- функція мотивації -- творчість учителя -- система шкільної освіти Анотація: У статті виділено основні стимули, які мотивують вчителя до продуктивної діяльності. Визначено методологічні засади функції мотивації. Розкрито сутність поняття "людинознавча компетентність" менеджера освіти та виявлено особливості такого управління. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Кашуба, Євдокія. Творчість і викладання предмета [Текст] / Євдокія Кашуба> // Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 4-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Викладання зарубіжної літератури--Загальноосвітні школи Педагогічна психологія--Психологія педагогічної діяльності--Практична психологія Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): творче мислення -- педагогічна творчість -- творчість учителя Анотація: Проблема творчості в цілому і проблема зв'язку між творчістю і викладанням предмета зокрема. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |