Новосьолова, В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання [Текст] / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 16-21. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Стилістика Кл.слова (ненормовані): стилістичні особливості -- лексикологія -- фразеологія -- багатозначні слова -- багатозначність -- синоніми -- антоніми -- пароніми -- запозичені слова -- термінологічна лексика Анотація: У статті зосереджено увагу на лексичних і фразеологічних засобах стилістики, уміщено різноманітні прктичні завдання і вправи, які за змістом і формою виконання активізують пізнавальну діяльність десятикласників, орієнтують на глибше осмислення змістової і стилістичної структури текстів, сприяють виробленню вмінь використовувати мовні засоби відповідно до теми, мети та сфери спілкування. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Решетілова, О. Вправи як ефективний метод засвоєння професійної лексики майбутніми документознавцями [Текст] / Оксана Решетілова> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 92-95. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Термінологія--Методика Українська мова--Викладання у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): професійне мовлення -- термінологічна лексика -- види робіт -- етапи засвоєння лексичної одиниці -- типологія вправ і завдань -- приклади завдань Анотація: У статті зосереджено увагу на проблемі пошуків ефективних шляхів засвоєння майбутніми документознавцями фахової термінології. Узагальнено досвід дослідження проблеми в сучасній педагогічній, психологічній й методичній літературі. Визначено особливості використання вправ як ефективного методу засвоєння майбутніми документознавцями професійної термінології. Наведено приклади завдань, виконання яких сприятиме ознайомленню студентів з професійною лексикою. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |