Мироновська, Л. Розвивальний компонент технології проблемного навчання математики в початкових класах [Текст] / Лариса Мироновська> // Початкова школа. - 2012. - № 6. - С. 44-46. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Математика--Проблемне навчання Кл.слова (ненормовані): технологія проблемного навчання -- проблемні завдання Анотація: У статті розкривається сутність розвивального компоненту технології проблемного навчання математики у початковій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хроменко, І. Проблемно-тематичний аналіз твору [Текст] : заняття № 3 / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 22-28. Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Літературознавство--Аналіз художнього твору Українська література--Інтегрований урок Кл.слова (ненормовані): "пекуча" проблема твору -- проблемна ситуація -- проблемні завдання -- етика -- технологія проблемного навчання -- приклади проблемних ситуацій -- В. Нестайко (інтегрований урок) Анотація: Третє тренінгове заняття для учителів-словесників містить характеристику такого методу аналізу художнього твору, як проблемно-тематичний. Автор пропонує конспект уроку за твором В. Нестайка "Дивовижні пригоди в 6-Б" та фрагменти інших уроків з метою демонстрації методики даного аналізу. Дод.точки доступу: Нестайко, Всеволод Зіновийович (український дитячий письменник, прозаїк ; 1930-2014) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Журило, Ірина. 6 технологій. Стратегія компетентнісного підходу [Текст] / Ірина Журило> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2018. - № 7. - С. 30-61 : іл. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Інновації--Досвід роботи вчителя Загальноосвітні навчальні заклади--Викладання зарубіжної літератури--Освітні технології Компетентнісне навчання--Зарубіжна література--Інтерактивне навчання Черкаси, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): інтерактивна технологія -- технологія зустрічних зусиль -- технологія проблемного навчання -- проектно-діяльнісна технологія -- технологія розвитку критичного мислення -- метод "спрямоване читання й міркування" -- ігрова технологія Анотація: Вибір педагогом освітньої технології - це завжди вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя з учнями. Стаття містить теоретичні та практичні матеріали для організації компетентнісного уроку зарубіжної літератури, зокрема застосування сучасних педагогічних технологій. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |