Мартиненко, Валентина.
    Становлення навички читання учнів 1-2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних функцій / Валентина Мартиненко // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 27-33. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- навички читання -- пізнавальні процеси -- технічні навички читання -- розвиток зв’язного мовлення -- зорове сприйняття -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що у процесі становлення і розвитку навички читання на початкових етапах труднощі у певної категорії дітей можуть виникати через недостатність сформованості різних властивостей уваги, пам’яті, мислення, дисбаланс у розвитку окремих інтелектуальних функцій, а також через порушення механізмів зорового сприймання.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)