Соловова, Е. Н.
    Формы контроля монологических умений в международных экзаменах по английскому языку [Текст] / Е. Н. Соловова, А. С. Родоманченко // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 2. - С. 39-47. - Текст рус., англ. - Библиогр.: с. 46 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
усне мовлення -- мовна академічна мобільність -- типи завдань


Дод.точки доступу:
Родоманченко, А. С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Соловова, Е. Н.
    Формы контроля диалогических умений в международных экзаменах по английскому языку [Текст] / Е. Н. Соловова, А. С. Родоманченко // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 5. - С. 61-64. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 64 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
усне мовлення -- мовна академічна мобільність -- типи завдань


Дод.точки доступу:
Родоманченко, А. С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Пастушкова, І. С.
    Використання засобів мистецтва на уроках літератури [Текст] / І. С. Пастушкова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 36-38. - Бібліогр.: 26 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Засоби навчання
   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
текст художнього твору -- естетичний зміст твору -- інтегрований урок -- інтеграція мистецтв -- інноваційні та традиційні форми і технології -- типи завдань -- музичні твори -- різні види мистецтв
Анотація: Розглянуто особливості та шляхи використання засобів світового мистецтва на уроках літератури з метою залучення учнів до читання художніх творів. В цьому аспекті приділено особливу увагу інтегрованому уроку, его меті, структурі, типам завдань. Підкреслено, що використання різних видів мистецтва буде ефективним за умов дотримання принципів діалогу культур, воно має сприяти більш поглибленому та емоційному розумінню тексту, збагачувати творчу уяву учнів, формувати навички самостійної роботи з різними джерелами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кудрявцева, О. В.
    Упровадження методики CLIL в освітній процес з метою підвищення мотивації учнів до навчання [Text] / О. В. Кудрявцева // Англійська мова та література. - 2020. - № 1/3. - P54-57
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
методика CLIL -- предметно-мовне інтегроване навчання -- типи завдань -- аудіювання -- говоріння


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)