Чернецька, Т. Таблиці-матриці як дійовий засіб моделювання навчально-дослідницької діяльності молодших школярів [Текст] / Тетяна Чернецька> // Початкова школа. - 2013. - № 6. - С. 28-33. - Бібліогр.: 2 назв. Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): дидактика початкової школи -- типи таблиць-матриць -- навчальне пізнання -- пізнавальне завдання Анотація: У статті розглянуто навчально-дослідницьку діяльність у полях діяльності учнів і учителя. Запропоновано спосіб моделювання навчально-дослідницької діяльності з використанням трьох типів таблиць-матриць: таблиці-матриці проблемного викладу навчального матеріалу, таблиці-матриці реалізації частково-пошукового методу викладу навчального матеріалу та таблиці-матриці організації творчої навчально-дослідницької діяльності дітей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |