67
Т 41


    Тимощук, О.
    Люди як товар, або Українські реалії работоргівлі [Текст] / О. Тимощук // Юридичний вiсник України. - 2010. - N 35. - С. 13. . - ISSN 1992-9277
ББК 67
Рубрики: Работоргівля
   Торгівля людьми

   Кримінальне право

   Кримінальний кодекс

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Рєзнікова, В.
    Туристичний продукт: товар чи послуга [Текст] / В. Рєзнікова // Підприємництво, господарство і право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. - 2010. - N 10. - С. 64-69. - Бібліогр.: с. 69
Кл.слова (ненормовані):
туризм -- ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)



65
З-80


   
    Золотий товар [добірка мат. про хід приватизації земель у Чернігів. обл. у відповідності постанови Кабміну України від 5 серп. 2009 р. "Деякі питання реалізації права власності на землю громадянами України в 2009 році"] [Текст] // Сіверщина. - 2010. - N 5. - С. 14.
ББК 65
Рубрики: Приватизація
   Чернігівська область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
ВКр

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)





    Мудрак, І. В.
    Гроші - добро чи зло? / І. В. Мудрак // Виховна робота в школі. - 2011. - № 2. - С. 35-37
Рубрики: Економіка--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
грошові відносини -- товар
Анотація: Виховний захід для старшокласників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Косенко, О.
    Національне багатство чи товар? [Текст] / О. Косенко // Демократична Україна. - 2011. - N 19. - С. 7.
ББК 65
Рубрики: Земельний фонд--Земельні ділянки--Земельні реформи
Анотація: Ще раз про те, чи повинна бути приватна власність на землю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шевченко, Д. А.
    Маркетинг - философия современного бизнеса (Часть 2) [Текст] / Д. А. Шевченко // Личность. Культура. Общество. - 2011. - № 2. - С. 129-151. - Библиогр.: с. 139
Рубрики: Економіка--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
менеджмент -- товар -- цінність -- обмін -- ринок -- попит -- партнерські відносини

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Нів`євський, О.
    Земля як товар. Про чинники, що визначатимуть ціну сільськогосподарської землі в Україні після зняття мораторію на її прдаж [Текст] / О. Нів`євський, С. Кандул // Агробизнес Украина : информационно-рекламный журнал. - 2011. - № 3. - С. 18-23.
Кл.слова (ненормовані):
землекористування -- ВДПСГ


Дод.точки доступу:
Кандул, С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Іванюта, П. В.
    Роль і значення державного управління якістю "товар-праця-життя" у поліпшенні демографічної ситуації України [Текст] / П. В. Іванюта // Економіка та держава. - 2011. - № 7. - С. 110-112. - Бібліогр. с. 112 (16 назв)
Рубрики: Демографія
   Якість продукції

Анотація: Досліджені негативні чинники, які вплинули на демографічну ситуацію в Україні та Полтавській області. Доведено, що основним чинником негативного впливу на демографічну ситуацію є якість життя, яку необхідно розглядати в системі "товар-праця-життя".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Скотний , П. В.
    Чи може бути знання товаром? (Теоретико-методологічний аналіз) [Текст] / Скотний П. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 4. - С. 51-55. - Бібліогр.: с. 54 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Економіка знань
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- знання-товар -- ринок знань -- матеріальний актив -- інтелектуальний капітал

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Звягінцева, О. Б.
    Основні принципи і закони маркетингу [Текст] / О. Б. Звягінцева // Економіка. Фінанси. Право. - 2011. - № 9. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетинг--Принципи
Кл.слова (ненормовані):
маркетиногова діяльність -- товар -- гнучкість дій -- позиціонування -- ефективність маркетингу
Анотація: В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони маркетингу, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної дівяльності підприємств.





    Мельник, О. Г.
    Формування купівельної сили грошей і реалізація інноваційних інвестицій [Текст] / О. Г. Мельник // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 33-44 : табл.; граф. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.01
Рубрики: Основи ринкової економіки--Товар--Гроші
   Економічна теорія--Інновації

Дескриптори: купівельна сила грошей -- інвестиційна сила грошей -- інноваційні інвестиції -- нагромадження -- інноваційне відтворення
Анотація: У статті сформульовано висновки, що містять обґрунтування теорії функціонального розподілу, в основу якої покладено теорію нееквівалентного розподілу та фінансування інноваційного прибутку. Викладено теоретичне обґрунтування механізму розподілу вартості в процесі взаємодії монетарних відтворювальних чинників. Описаний механізм відтворення засновується на тезі зв'язку: нагромадження є функціональною основою інноваційного відтворення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Насікан, Н. І.
    Теорія вартості : ретроспективний аналіз і сучасні погляди [Текст] / Н. І. Насікан, І. С. Біла // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 45-53. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.01
Рубрики: Основи ринкової економіки--Товар--Теорія вартості
Кл.слова (ненормовані):
вартість -- споживна вартість -- корисність -- ціна -- ціноутворення -- праця
Анотація: У статті розглянуто еволюцію теорії вартості та її сучасне розуміння. Зроблено висновок, що єдиним зваженим підходом, який відповідає сучасним тенденціями в економічній дійсності, є розуміння можливості співіснування, але на різних рівнях наукового аналізу, трудової теорії вартості та ринкової неокласичної теорії, відмінності оцінок і висновків яких обумовлюються неоднаковою глибиною розробки досліджуваних проблем, різним ступенем наближення до пізнання сутності економічних процесів.


Дод.точки доступу:
Біла, І.С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Красовська, І.
    Як у податковій накладній відобразити знижку на товар [Текст] / Ірина Красовська // Бібліотека головбуха. - 2012. - № 8. - С. 97
Рубрики: Податки на додану вартість
Кл.слова (ненормовані):
ПДВ -- податкова накладна -- база оподаткування -- вартість товару -- знижка на товар

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Кокодей, Т. А.
    Теоретико-методологические аспекты разработки каталога оптимальных стратегических альтернатив предприятий пищевой промышленности [Текст] / Т. А. Кокодей // Економіка АПК. - 2012. - № 6. - С. 19-23. - Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК 65.290-21
Рубрики: Харчова промисловість--Підприємства--Стратегічний вибір--Моделювання
   Економіка підприємства--Стратегічне планування

   Менеджмент підприємства--Стратегічне управління

Кл.слова (ненормовані):
Патерн поведения потребителя -- Товар-новинка -- Трансгенная стратегия
Анотація: Розроблено каталог оптимальних стратегічних альтернатив підприємства харчової промисловості в умовах поліциклічної варіативності середовища. При цьому використовується метод "тонкого підстроювання" для узгодження паттернов (шаблонів) поведінки споживача на ринку продуктів харчування та оптимальних видів стратегій підприємства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Макарова, І. С.
    Оцінювання стану розвитку системи інтернет-ресурсів інформаційного суспільства [Текст] / І. С. Макарова // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 3. - С. 44-49 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 49 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Інформаційне суспільство--Інтернет-ресурси
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-ЗМІ -- інформаційний поток -- канал комунікації -- підпорядкування -- соціальна мережа -- товар -- управління

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ащаулов, В. В.
    Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку [Текст] / В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 88-91 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 91
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
товар -- послуга -- маркетинговий підхід -- підприємницька діяльність -- конкуренція -- ринкова ситуація -- сегментування ринку -- позиціювання на ринку -- реалізація продукції

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Щербо, Ірина
    Висока якість освіти: товар, який ми можемо запропонувати споживачеві [Текст] / Ірина Щербо // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 2. - С. 4-8
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта--Якість--Україна
Кл.слова (ненормовані):
непервна освіта -- освітні послуги -- реформи


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Корінєв, В. Л.
    Обгрунтування заходів щодо підвищення попиту на продукцію підприємства [Текст] / В. Л. Корінєв, Ю. О. Мокроусова // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 132-135 : табл. - Бібліогр.: с. 135 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
торговельна послуга -- якість послуги -- товар -- попит -- пропозиція -- потреба -- ринок -- кон`юктура ринку -- споживачі -- обслуговування споживачів -- прибуток -- супермаркет
Анотація: Мета статті - вивчити попит на послуги роздрібного торговельного підприємства "Сільпо".


Дод.точки доступу:
Мокроусова, Ю. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Золотухін, О.
    Виїзна торгівля, здійснювана підприємцем [Текст] / Олександр Золотухін // Вісник Міністерства доходів і зборів України. - 2013. - № 45. - С. 16-27 : фот. - Бібліогр.: с. 27
Рубрики: Підприємництво--Торгівля
Кл.слова (ненормовані):
поняття виїзної торгівлі -- підприємницька діяльність -- первинні документи на товар


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Демидюк, О. О.
    Стратегічне управління маркетингом інновацій на підприємстві [Текст] / О. О. Демидюк // Проблеми науки. - 2013. - № 7. - С. 35-41. - Библиогр.: с. 40 (9 назв.)
ББК 65
Рубрики: Маркетинг--Стратегічне управління
   Інноваційний товар

   Маркетинг інноваційних товарів

Анотація: В статті розглянуто сутність та значення стратегічного управління маркетингом інновацій в діяльності підприємства. Узагальнено закордонні і вітчизняні методичні підходи до розробки інноваційної маркетингової стратегії підприємства. Виявлено особливості формування маркетингової стратегії інноваційних продуктів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)