Носаченко, І. М. Франчайзинг як спосіб поширення бізнесу [Текст] / Носаченко І. М.> // Вісник. - 2011. - № 2. - С. 76-81. - Бібліогр.: с. 81 Рубрики: Франчайзинг--Україна Кл.слова (ненормовані): франчайзер -- франчайзі -- франшиза -- торгова марка Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Андрощук, Г. "Магарач" - знову бренд Криму!? [Текст] / Геннадій Андрощук> // Інтелектуальна власність. - 2012. - № 8. - С. 45-49 : ілюстр . - ISSN 1608-6422 Рубрики: Інтелектуальна власність--Правовий захист--Бренд Кл.слова (ненормовані): товарний знак -- торгова марка -- фінансова інспекція -- охорона інтелектуальної власності Анотація: У березні минулого року прокуратурою Автономної Республіки Крим була порушена кримінальна справа за фактом зловживання службовим становищем колишнім директором агрофірми "Магарач", який допустив відчуження товарного знака підприємства. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Мезецька, К. Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) [Текст] / К. Ю. Мезецька> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 11. - С. 186-190 : рис. - Бібліогр.: с. 190 Рубрики: Соціокультурна інфраструктура Кл.слова (ненормовані): торгова марка -- бренд -- брендинг -- позиціонування бренда -- маркетингова діяльність -- стратегії позиціонування Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ковальчук, Світлана. Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку [Текст] / С. Ковальчук, М. Лазебник> // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 3. - С. 18-33 : табл. - Бібліогр.: с. 33 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Комунікації--Ринок--Україна Кл.слова (ненормовані): рекламні послуги -- експертні оцінки -- медіа-контент -- торгова марка Дод.точки доступу: Лазебник, Максим Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Лаготюк, Вікторія. Брендинг як один із напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції птахівництва [Текст] / Вікторія Лаготюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 92-97 : рис. - Бібліогр.: с. 96-97 . - ISSN 2411-5215
Кл.слова (ненормовані): засоби бренда -- формування бренла -- ринок курятини -- торгова марка Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Андрощук, Геннадій. Створення спеціалізованих судів у сфері інтелектуальної власності Польщі [Текст] / Геннадій Андрощук> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2019. - № 7. - С. 38-40. - Бібліогр.: с. 40 Рубрики: Інтелектуальна власність--Захист прав--Польща Кл.слова (ненормовані): торгова марка -- промислові зразки -- промислова власність Анотація: Автор статті розповідає про зміни в судовій системі інтелектуальної власності Польщі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пустотин, Вадим. Бренд компании на B-to-B рынке строится на основе сервиса [Текст] / Вадим Пустотин> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 34-37 Рубрики: Маркетингові технології--Бренди Кл.слова (ненормовані): бізнес-клієнти -- якісний сервіс -- комерційна служба -- торгова марка Анотація: Бренд - это восприятие, набор положительных и негативных ассоциаций, живущих в головах людей. На их основе человек формирует свои мысли, принимает решения, общается с другими людьми. Бренд компании в первую очередь формируется уровнем сервиса, который компания оказывает своим клиентам. Любые внешние коммуникации будут пустой тратой денег, если есть серьезные проблемы в сервисе. Автор статьи считает, что бренд компании на B-to-B рынке строится на основе сервиса. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Танасійчук, Альона. Вивчення попиту на мінеральну воду [Текст] / Альона Танасійчук, Аліна Габрид> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 6. - С. 42-49 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 49
Мінеральні води--Дослідження Кл.слова (ненормовані): торгова марка -- структура споживання -- екологічна культура -- культура споживання Анотація: У статті проведено дослідження ринку мінеральної води на основі аналізу попиту на мінеральну воду. Вивчення попиту споживачів на мінеральну воду здійснювалося в сегменті В2С, методом стандартизованого опитування за допомогою анкети, яка роздавалася респондентам на місці продажу. Дослідження допомогло визначити вподобання споживачів щодо вибору мінеральної води та дозволити врахувати його результати вітчизняними виробничими та торговельними підприємствами. Дод.точки доступу: Габрид, Аліна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Черепов, Леонід. Практичне керівництво для рейдерів - початківців, практикуючих та маститих [Текст] / Леонід Черепов> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2020. - № 7. - С. 12-15 Рубрики: Патентознавство--Право Кл.слова (ненормовані): промисловий зразок -- судовий експерт -- торгова марка Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Дахно, Іван. Про нові назви об'єктів інтелектуальної власності [Текст] / Іван Дахно> // Інтелектуальна власність в Україні : науково-практичний журнал. - 2020. - № 8. - С. 60-62 Рубрики: Інтелектуальна власність--Промислові зразки--Назви Кл.слова (ненормовані): торгова марка -- винахід -- патентознавство Анотація: Запропоновані у цій статті терміни адаптовані до реальгого життя і англомовної практики. Вони спрямовані на очищення української мови від непотребу і спрощення життя, яке нас оточує. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Зайцев, Олександр. Поточний стан франчайзингу в Україні та у світі [Текст] / Олександр Зайцев, Анастасія Кордас> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 1. - С. 53-62 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 61-62
Кл.слова (ненормовані): франшиза -- франчайзер -- франчайзі -- торгова марка -- роялті -- бізнес Дод.точки доступу: Кордас, Анастасія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Салюк, А. П. Особливості створення бренду підприємства [Текст] / А. П. Салюк> // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 78-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): маркетингові інструменти -- брендінг -- торгова марка -- неймінг Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |